Κυριακή 25 Ιουνίου 2017

Πάτρα: Θρήνος για τον θάνατο του 17χρονου Αντ. Σταματελάτου-Συγκλονίζουν τα μηνύματα των φίλων του


Συγκλονίζουν τα μηνύματα των φίλων του 17χρονου Αντώνη Σταματελάτου, που έχασε τη ζωή του χθες το βράδυ, όταν παρασύρθηκε με το ποδήλατό του από δύο αυτοκίνητα, στην Ελευθερίου Βενιζέλου, στη συμβολή της με την Κορίνθου.

  • «Ακομα δν μπορω να το πιστεψω αυτο που εχει γινει… Εφυγες στα ξαφνικα… Καλο ταξιδι φιλε μ…. Εισουν το καλυτερο παιδι Θα σε σκεφτομαστε παντα..…»
  •  «Καλό Ταξίδι
    Κουράγιο στην οικογένεια του!!!!»
      
  •  «Ματάκια μου όμορφα έφυγες μακριά μου και δεν θα σε αγγίξω ποτέ ξανά δεν θα ακούω τι φωνή σου πλέον να με αποκαλεί «κοριτσάκι μου» με λυπεί πολύ όλο αυτό που δεν θα ξανανιωσω την αγκαλιά σου στο σώμα μου…
    Δεν περίμενα ότι θα σε χάσω τόσο γρήγορα τόσο ξαφνικά κάναμε όνειρα τόσα όνειρα …ονειρα που ποτέ δεν θα εκπληρωθούν και θα μείνουν στα λόγια δυστυχώς…σαγαπαω και πάντα θα σαγαπαω δεν αμφισβήτησες ποτέ την αγάπη μου για εσένα γιατί ήταν τόσο αληθινή που αν ήσουν εδώ θα μπορούσα να σου δώσω ακόμα περισσότερη…δεν θα σε ξεχάσω ΠΟΤΕ θα κατοικείς πάντα στην καρδιά μου και το μυαλό μου και ας μην είσαι πλάι μου…καλο ταξίδι αγγελούδι μου!»

     
  •  «Καλό ταξίδι Αντώνη»
Νεότερη ενημέρωση 12.29΄
Συγκλονισμένοι είναι όλοι στη γειτονιά του 17χρονου Α.Σ., ο οποίος σκοτώθηκε χθες το βράδυ ενώ κινείτο με το ποδήλατό του, στη διασταύρωση των οδών Ελ. Βενιζέλου και Κορίνθου.
Ο άτυχος νεαρός κατοικούσε στην περιοχή των Ζαρουχλεϊκων, όπου επικρατεί θρήνος για τον αναπάντεχο χαμό του.
Νεότερη ανάρτηση 10.34′
Συγκλονίζουν οι λεπτομέρειες γύρω από τις συνθήκες θανάτου του 17χρονου ποδηλάτη Α.Σ. ο οποίος το βράδυ του Σαββάτου (χθες) βρήκε τραγικό θάνατο ενώ εκινείτο με το ποδήλατό του στη διασταύρωση των οδών Βενιζέλου και Κορίνθου.
Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες ο άτυχος 17χρονος παρασύρθηκε αρχικά από Ι.Χ. το οποίο τον χτύπησε με τον καθρέφτη και στη συνέχεια χτυπήθηκε στο κεφάλι από άλλο αυτοκίνητο που ακολουθούσε, καθώς ο οδηγός δεν μπόρεσε να αντιδράσει.
Πρώτη ανάρτηση 07.40′
Έχασε τη μάχη για να κρατηθεί στη ζωή ο 17χρονος ποδηλάτης ο οποίος όπως από την πρώτη στιγμή ανέφερε το patrastimes, είχε χτυπηθεί σοβαρά στο κεφάλι αργά το βράδυ του Σαββάτου στη διασταύρωση των οδών Βενιζέλου και Κορίνθου στην Πάτρα, όταν το ποδήλατο που οδηγούσε παρασύρθηκε από Ι.Χ.
Το δυστύχημα συνέβη στην διασταύρωση της Βενιζέλου με την οδό Κορίνθου και ο άτυχος 17χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Αγ. Ανδρέας», με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, σε κρίσιμη κατάσταση , καθώς είχε τραυματιστεί σοβαρά στο κεφάλι, από το ισχυρό χτύπημα της πρόσκρουσης.
patrsatimes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο