Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Έτσι θα γίνει το αεροδρόμιο Ακτίου

Εκτενείς αρχιτεκτονικές και κατασκευαστικές παρεμβάσεις αναβάθμισης και μεγέθυνσης περιλαμβάνουν τα master plan της Fraport Greece για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια την διαχείριση των οποίων αναμένεται να αναλάβει τις αμέσως επόμενες εβδομάδες καταβάλλοντας παράλληλα το εφάπαξ τίμημα των 1,235 δισ. ευρώ.

Το επενδυτικό πρόγραμμα, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει την κατασκευή 5 νέων τερματικών σταθμών στα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Κεφαλονιάς, Κω και Μυτιλήνης, αύξηση του συνολικού μεγέθους των 14 terminals κατά 100.000 τετραγωνικά μέτρα σε 300.000 τετραγωνικά, αύξηση των σημείων check in από 213 σε 297, των σημείων ελέγχου ασφαλείας από 44 σε 84, των πυλών από 103 σε 147 και των θέσεων στάθμευσης αεροσκαφών από 115 σε 150.
Τα περισσότερα εκ των έργων αυτών θα ξεκινήσουν μετά το τέλος της φετινής καλοκαιρινής σαιζόν αλλά άμεσα θα προχωρήσει μια σειρά παρεμβάσεων.
Αυτή περιλαμβάνει βελτίωση του φωτισμού και της σηματοδότησης στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, αναβάθμιση των εγκαταστάσεων υγιεινής, νέες υπηρεσίες όπως η δυνατότητα δωρεάν σύνδεσης με το διαδίκτυο (Wi-Fi) αλλά και εργασίες για τη βελτίωση της πυρασφάλειας σε όλους τους χώρους και γενικό καθαρισμό.
Για το σύνολο των έργων η Fraport Greece θα επενδύσει 330 εκατ. ευρώ μέχρι το 2021. Στην υπόλοιπη διάρκεια της 40ετούς περιόδου παραχώρησης θα πραγματοποιήσει επιπλέον έργα αναβάθμισης και συντήρησης στα αεροδρόμια, που εκτιμά πως θα ανεβάσουν το σύνολο των επενδύσεων στο ύψος του 1 δισ. ευρώ περίπου.
Θα πραγματοποιηθεί επίσης πλήρης ανακαίνιση και των 15, συνολικά, διαδρόμων προσγείωσης-απογείωσης και όλων των τερματικών σταθμών.
Θα ανακαινιστούν, επίσης, στο σύνολό τους οι εγκαταστάσεις υγιεινής οι πυροσβεστικοί σταθμοί των αεροδρομίων, οι χώροι στάθμευσης των αεροσκαφών και οι 100 γεννήτριες ηλεκτροδότησης ενώ παντού θα εγκατασταθεί νέο, inline σύστημα ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών.
Επιπλέον θα προχωρήσει ανανέωση της εσωτερικής και εξωτερικής όψης του κάθε ενός αεροδρομίου . Ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός αναμορφώνει ριζικά τις 14 πύλες του ελληνικού τουρισμού, όπως δείχνουν τα σχέδια.
Σύμφωνα με την Καθημερινή για το αεροδρόμιο Ακτίου προβλέπονται τα παρακάτω:
Επέκταση κατά 2.381 m2 και ανακαίνιση τερματικού σταθμού
· Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
· Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
· Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης- στάθμευσης αεροσκαφών
· 75% αύξηση των σταθμών Check-in (από 8 σε 14)
· 60% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 5 σε 8)
· Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 2 σε 4)
 http://www.aixmi-news.gr/

1 σχόλιο:

  1. καλα θα τα φκιαξουν αλλα μεχρι αυτη την ωρα ο δρομος προς ακτιο ειναι ακαταληλος επικυνδυνος γεματος χορταρια και παρ ολο που ειδοποιησα την φραπορτ να φωναξουν την περιφερεια και να απαιτησουν την επισκευη του δρομου βονιτσης ακτιου και ακτιου αγιου νικολαου λευκαδος τιποτα και σε λιγες μερες θα καταφθανουν οι τουριστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο