Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

Ο «κλειδαράς» ήταν ένας πονόψυχος διαρρήκτης!! – «Μην ανησυχείς. Είμαι διαρρήκτης, έχω τα εργαλεία μαζί μου και θα σου ανοίξω την πόρτα»

Η περιπέτεια που είχε το βράδυ του Σαββάτου ένας άνδρας στη Ρόδο, ο οποίος κλειδώθηκε έξω από το σπίτι του και άνοιξε τελικά την πόρτα με τη βοήθεια ενός περαστικού διαρρήκτη κάνει τον γύρο του διαδικτύου.
Σύμφωνα με τo rodiaki.gr o άνδρας γύρισε στο σπίτι του λίγο πριν τα μεσάνυχτα και προσπαθώντας να ανοίξει την πόρτα μπλόκαρε η κλειδαριά, ενώ ούτε η γυναίκα του που βρισκόταν μέσα κατάφερε να του ανοίξει. Ο άνδρας δεν κατάφερε να βρει κάποιον κλειδαρά παρά τις προσπάθειες του......

Μέσα στην απελπισία του, είδε να σταματάει ένα μηχανάκι στο πεζοδρόμιο και να κατεβαίνει ο αναβάτης του, που ευγενικά και με ενδιαφέρον τον ρώτησε: «Τι συμβαίνει φίλε; Θες καμιά βοήθεια»; Απελπισμένος του εξήγησε την ταλαιπωρία του.
Ο «αναβάτης» του δίκυκλου, τον καθησύχασε λέγοντάς του: «Μην ανησυχείς φίλε. Είμαι διαρρήκτης, έχω τα εργαλεία μου μαζί μου και θα σου ανοίξω την πόρτα, στο ‘άψε σβήσε». Σε κλάσματα δευτερολέπτου ξεμπλόκαρε την κλειδαριά και του άνοιξε  την πόρτα, παραμερίζοντας μάλιστα ευγενικά για να περάσει ο ιδιοκτήτης.

sinidisi.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο