Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

Κλοπή Πορτοφολιού στην Πάλαιρο

 ΝΕΩΤΕΡΑ

       Άτυχη στάθηκε χθες μια συμπατριώτισσα μας όταν κάθισε σε παραλιακό μαγαζί της Παλαίρου και άγνωστο άτομο της αφαίρεσε το πορτοφόλι. 
      Ο δράστης  «βούτηξε» το πορτοφόλι χωρίς η ίδια αλλά και κανένας από τους θαμώνες του καταστήματος να αντιληφθεί το παραμικρό και έγινε άφαντος.
       Η άτυχη καταγγέλλει την κλοπή και για να επιστήσει την προσοχή στους κατοίκους, μας γράφει: 
    «Μου κλέψανε το πορτοφόλι σε παραλιακό μαγαζί της Παλαίρου. 
     Παρακαλώ γράψτε κάτι ώστε ο κόσμος να είναι ενήμερος και όχι χαλαρός όπως ήμουν εγώ αφήνοντας το πορτοφόλι μου πάνω στο τραπέζι που καθόμουν. 
Τα πράγματα έχουν αλλάξει πλέον. Ευχαριστώ».....





ΝΕΩΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Βρέθηκε το πορτοφόλι

Τελικά Βρέθηκε το πορτοφόλι της συμπατριώτισσας και μας γράφει: "Θέλω να τον ευχαριστήσω δημόσια όλους όσους βοήθησαν να βρεθεί το πορτοφόλι μου. Όσο υπάρχουν Άνθρωποι θα υπάρχει ελπίδα!".




3 σχόλια:

  1. δυστηχως κυρια μου και εγω θυμα ειμαι απο εκει πολυ κοντα ... μου κλεψανε στολες καταδυσεως , στερεοφωνικο , και αλλα πολλα .... και σαν τον ανακαλυψα τι να λεει ????? ο ιδιος ταχυδακτυλουργος θα ειναι , απλα τωρα δεν υπαρχουν καλοκαιρινοι επισκεπτες και βαζει χερι και στους αλλους εποχιακους ... γνωστο πρόσωπο της εκει γυρω περιοχης με μακρια χερια....... και στα παντα μεσα . δεν ξαναπατησα εκει σε αυτον τον υπεροχο τοπο γι'αυτο τον λογο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρέθηκε και όλα καλά. . Ας θεωρηθεί ατυχές γεγονός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα χθεσινά κρούσματα σε μάγαζια της παραλίας είναι δύο. Προσοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο