Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

Νέος χαμός στο Σύλλογο Βονιτσάνων. Έντονη απάντηση του Διονύση Χόρτη

       Δεν λένε να κοπάσουν οι εσωτερικές έριδες στο Σύλλογο Βονιτσάνων. Μόλις χθες ανακοινώθηκε το νέο διοικητικό συμβούλιο και σήμερα ξεκίνησε δεύτερος γύρος εσωστρέφειας. Με μια μακροσκελή σκληρή ανακοίνωση ο Διονύσης Χόρτης που ανέβασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απαντά στο Ταμία του Συλλόγου Σπύρου Μπίτση, (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) για τις παρατυπίες στην εκλογική διαδικασία και την πορεία του Συλλόγου. 
Σας  μεταφέρουμε αυτούσια το άρθρο:

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΔΙΟΝΥΣΗ ΧΟΡΤΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΒΟΝΙΤΣΑΝΩΝ «Ο ΑΜΒΡΑΚΙΚΟΣ»
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
      Με ανακοίνωση που ανέβασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο κ. Σπύρος Μπίτσης, ταμίας του Συλλόγου μας κατέθεσε τις απόψεις του τις οποίες σέβομαι. Τον ίδιο τον εκτιμώ τον αγαπώ και συνεργάζομαι στενά εδώ και δυο χρόνια μαζί του. Έχοντας δημιουργήσει έναν ισχυρό δεσμό σε ότι έχει να κάνει με τον ίδιο θα απαντήσω με σεβασμό προς την προσωπικότητά του.
     Επειδή οι μισές αλήθειες δεν είναι αλήθειες αναγκάζομαι να αναλύσω λέξη προς λέξη την ανακοίνωσή του και να απαντήσω φράση προς φράση στο κείμενό του.
ΑΡΧΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ: Στις εκλογές έλαβα μέρος από υποχρέωση για το συμφέρον του Συλλόγου που κάποιοι σήμερα αμφισβητούν την ιστορία του και υποστηρίζουν πως πρέπει να διαλυθεί.
     Επειδή μιλάει στον πληθυντικό για κάποιους που αμφισβητούν την ιστορία του Συλλόγου και υποστηρίζουν την διάλυσή του θέλω να πω ότι μάλλον εννοεί μόνο τον κύριο Μπελεσιώτη ο οποίος κάτι τέτοιο περίπου έγραψε φυσικά όχι ως προσωπική του επιθυμία αλλά ως διαπίστωση ότι νομοτελειακά έτσι όπως πάνε τα πράγματα εκεί οδηγούμαστε. Δεν νομίζω ότι υπάρχει ρεύμα απόψεων προς διάλυση του Συλλόγου εκτός κι αν ο ίδιος έχει διαπιστώσει συγκεκριμένα άτομα τα οποία δεν γνωρίζω......


ΓΡΑΦΕΙ: Ο σύλλογος Βονιτσάνων κατέθεσε το καταστατικό το 1980 και άρχισε να λειτουργεί επίσημα το επόμενο έτος.
     Μπορεί ο Σύλλογος να λειτούργησε επίσημα κάποια στιγμή μετά την κατάθεση του καταστατικού το 1980 αλλά πότε ξεκίνησε νόμιμα;
     Αν πάει ο οποιοσδήποτε πολίτης στο Ελληνικό Κράτος και ρωτήσει ποιος είναι ο πρώτος Πρόεδρος του Συλλόγου θα πάρει την απάντηση ότι είναι ο Χόρτης ο Διονύσης. Αν ψάξετε να βρείτε κάποια καταχώρηση επίσημη για την λειτουργία του Συλλόγου δεν θα βρείτε τίποτα. Γιατί απλά ο Σύλλογος πέραν της κατάθεσης και της κατοχύρωσης του καταστατικού ποτέ και σε καμία περίπτωση δεν παρουσίασε για 33 χρόνια σε καμία αρμόδια υπηρεσία ούτε βιβλία ούτε πρακτικά εκλογών ούτε σύνθεση Διοικητικών Συμβουλίων και το πιο σημαντικό δεν θεώρησε ποτέ κανένα μπλοκ αποδείξεων για νόμιμη κύλιση χρήματος. Μάλιστα όταν κάποια στιγμή βγήκε νόμος πριν από κάποια χρόνια που απαιτούσε ΑΦΜ Συλλόγου καμία κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση δεν έγινε από κανέναν.Έτσι ας μην μιλάμε για επίσημη λειτουργία του Συλλόγου αλλά το πότε αυτή κατέστη νόμιμη. Νόμιμη η λειτουργία του Συλλόγου κατέστη μόνο με δικές μου ενέργειες μετά από 33 και πλέον χρόνια λειτουργίας του. Όταν ξεκίνησα τις διαδικασίες νομιμοποίησης του Συλλόγου βρήκα μεγάλες δυσκολίες από την γραφειοκρατία αλλά και μεγάλη δυσπιστία από τις αρχές του κράτους για το αν πράγματι είναι αληθές ότι είμαι εγώ ο Πρόεδρος. Μου είπαν τα αρμόδια όργανα του Κράτους ότι αφού κανένας μέχρι τώρα εδώ και 33 χρόνια δεν εμφανίστηκε ως Πρόεδρος να δηλώσει τις κινήσεις του Συλλόγου και την διάρθρωσή του , ποιος τους εγγυάται ότι την επόμενη μέρα δεν θα πάει κάποιος άλλος με τους ίδιους ισχυρισμούς; Έτσι μου είπαν ότι πρέπει να κάνω αίτηση στο πρωτοδικείο για προσωρινή διοίκηση και διενέργεια νέων εκλογών εντός εξαμήνου. Τους απάντησα ότι με αυτή την διαδικασία δεν θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν οι δεκαήμερες εκδηλώσεις που είχαν προγραμματιστεί για το καλοκαίρι του 14. Όταν μου ζήτησαν να τους δείξω ποιες εκδηλώσεις εννοώ τους έδειξα το γραπτό πρόγραμμα που ήδη είχε ξεκινήσει να κυκλοφορεί. Έδειξαν μεγάλη έκπληξη για το μέγεθος και την ποιότητα των προγραμματισμένων εκδηλώσεων αλλά και για τα όνειρα για γιγάντωση του Συλλόγου. Μου πρότειναν να φτιάξω νέο Σύλλογο έστω με το ίδιο καταστατικό και το ίδιο όνομα. Αρνήθηκα πρώτον γιατί και πάλι δεν υπήρχε χρόνος , δεύτερον γιατί αυτό απαιτούσε πολλά επί πλέον χρήματα και τρίτο και βασικότερο ότι γιατί ήθελα έναν προσωπικό Σύλλογο (κάτι που μερικοί τολμούν να ψελλίζουν σήμερα) αλλά τον ίδιο Σύλλογο για να τιμήσω όλους αυτούς που τον ίδρυσαν και τον λειτούργησαν τόσα χρόνια.. 
    Αν ήθελα να δοξάσω τον εαυτό μου και αν ήθελα να εκμηδενίσω τους προηγούμενους του Συλλόγου αυτή ήταν μια μεγάλη ευκαιρία την οποία δεν διανοήθηκα να <εκμεταλλευτώ> όπως εξήγησα και στο ΔΣ τότε.Τελικά μετά από μεγάλη μου επιμονή και με συνεχείς επισκέψεις και διαβουλεύσεις μπόρεσα να βρω μια άλλη λύση η οποία απαιτούσε την υπογραφή δήλωσης του Νόμου 105 ξεχωριστά από εμένα, και τον προηγούμενο πρόεδρο από εμένα, με γνήσιο της υπογραφής από την Αστυνομία η οποία να αναφέρει ότι δεν υπάρχουν γιατί χάθηκαν (;) όλα τα βιβλία και τα στοιχεία του Συλλόγου. Δηλαδή χάρη μας έκαναν ουσιαστικά και δημιούργησαν νέο φάκελο του Συλλόγου ο οποίος δεν είχε ανοίξει ποτέ πριν. Μάλιστα στην συνέχεια είχαμε κι άλλο πρόβλημα με την εφορία αφού όταν έβγαλα ΑΦΜ δηλώνοντας στην αίτηση το δικό μου, έπρεπε να πληρώσει πρόστιμο ο Σύλλογος 50 ευρώ για κάθε χρόνο που δεν υπέβαλε φορολογική δήλωση. Κάντε πολλαπλασιασμό για πάνω από 30 χρόνια επί 50 ευρώ τον χρόνονα βρείτε τι έπρεπε κανονικά να πληρώσουμε. Αλλά ας είναι καλά ο πατριώτης Λογιστής μας ο οποίος τελικά μας έβγαλε καθαρούς με πρόστιμο μόνο 50 ευρώ. Δεν τόλμησα να τον ρωτήσω καν πώς τα κατάφερε αφού ήταν απίστευτο το ότι είχαμε ΑΦΜ με λίγο κόστος και ταυτόχρονα ήμασταν απόλυτα νόμιμοι απέναντι στο Κράτος. Εδώ να ρωτήσω κάτι: Γιατί τόσα χρόνια δεν έκανε αυτές τις κινήσεις ο Σύλλογος; Ξέρω την απάντηση αλλά δεν θα σας την πω. Ειχα βέβαια δεσμευτεί να μην αναφέρω δημόσια τα περί νομιμότητας του Συλλόγου αλλά τώρα πια όπως έχει φτάσει η κατάσταση είμαι υποχρεωμένος να καταθέσω την πραγματικότητα.

ΓΡΑΦΕΙ: Τα άτομα που συμμετείχαν στις εκλογές, στην πλειοψηφία τους, είναι καταξιωμένα μέλη με μεγάλη συμμετοχή στο παρελθόν και με μορφωτικό επίπεδο που δεν τους επιτρέπει να είναι καθοδηγούμενα. 
     Πώς ξέρουμε ότι πράγματι στις εκλογές συμμετείχαν στην πλειοψηφία τους καταξιωμένα μέλη με μεγάλη συμμετοχή στο παρελθόν; Με face control από τους παλιούς του Συλλόγου; Αλλά και αν αυτό είναι αλήθεια γιατί να μην υπάρχει η πιθανότητα της καθοδήγησης; Ποιος το καθορίζει αυτό και με ποιον τρόπο; Τι ρόλο παίζει εδώ η τήρηση του Καταστατικού;

ΓΡΑΦΕΙ: ρώτησαν κάποιους που γνώριζαν και εμπιστεύονταν ποιον να ψηφίσουν
     Δεν ρώτησαν αλλά τους έφεραν και τους έδωσαν χαρτάκι να ψηφίσουν 7 άτομα που κάποια από αυτά δεν ήξεραν.Αλλά το πιο σημαντικό με την καθοδήγηση με το χαρτάκι ( αυτό καθ εαυτό είναι νόμιμο το χαρτάκι αλλά όχι ηθικό έτσι όπως διανεμήθηκε , από ποιον, και σε ποιους ) ήταν η εξασφάλιση μην τυχόν και ψηφίσουν άτομα που δεν πρέπει όπως ο Πρόεδρος και αυτοί που τον στήριξαν στο πρόβλημα αποστασίας που δημιουργήθηκε.

ΓΡΑΦΕΙ: Η πλειοψηφία πλήρωσε κανονικά, 9 μόνο δεν πλήρωσαν και μόνος σου θα βγάλεις το συμπέρασμα ότι οι 9 δεν επηρέασαν το εκλογικό αποτέλεσμα
   Πρώτον γίνεται παραδοχή παρανομίας και δεύτερον κανένας δεν είπε ότι το εκλογικό αποτέλεσμα επηρεάστηκε μόνο από αυτούς που ψήφισαν χωρίς να πληρώσουν.

ΓΡΑΦΕΙ: Στις εκλογές οι Σύλλογοι έχουν την ευκαιρία να μαζέψουν χρήματα και να γράψουν νέα μέλη. Αν εφαρμοστεί τυπολατρικά το καταστατικό εκλογές, και μάλιστα μέσα στην κρίση, δεν γίνονται.
      Ναι οι εκλογές είναι ευκαιρία για ταμειακή ανακούφιση του Συλλόγου αλλά τέτοιες ευκαιρίες και μάλιστα πιο σημαντικές είναι και άλλες πολλές εκδηλώσεις του Συλλόγου. Αλλά βλέπετε στις άλλες εκδηλώσεις δεν υπάρχουν εκλογές ώστε να γίνει κινητοποίηση μιας μερίδας του Συλλόγου με μοναδικό και αποκλειστικό λόγο να πετάξουμε τον Πρόεδρο στα σκουπίδια λόγω των θρησκευτικών του πεποιθήσεων, αλλά και να τιμωρήσουμε όσα μέλη του ΔΣ δεν στήριξαν την ανήθικη επίθεση που δέχτηκε. Στις άλλες εκδηλώσεις δεν θα υπήρχε η ευκαιρία να δείξουν κάποιοι την ζήλια τους την μοχθηρία τους και την αποστροφή τους στο ότι μέσα σε 18 μήνες έγιναν περισσότερα από όσα έγιναν σε 34 χρόνια. Μόνο με την επιστράτευση καθοδηγούμενης μάζας θα μπορούσε να μπει στο περιθώριο η ομάδα ανθρώπων που αγκαλιάστηκε με ανακούφιση από το σύνολο των Βονιτσάνων των Ξηρομεριτών και των Αιτωλοακαρνάνων
Και κάποιες σημαντικές ερωτήσεις εδώ: 
Ποιο είναι το μεγάλο ζητούμενο από έναν Σύλλογο στις εκλογές (και όχι μόνο); Μήπως απλά και μόνο το βαλάντιο του Συλλόγου να φουσκώσει; Δηλαδή να φέρουμε κόσμο που δεν έχει δείξει πραγματικά το ενδιαφέρον του για τον Σύλλογο, και μάλιστα όταν είναι πασιφανές ότι αυτοί ήρθαν κατόπιν παραγγελίας και για να πλύνουν την μπουγάδα; Όποιος θέλει να βοηθήσει τον Σύλλογο μπορεί να το κάνει ανά πάσα στιγμή και μάλιστα έχει πολλές άλλες ευκαιρίες κατά την διάρκεια της χρονιάς. Αλλά και πάλι αν είναι το χρήμα το πρώτο μας μέλημα τότε πρέπει ο σκοπός να αγιάσει κάθε μέσο; Ας κάνουμε παράνομες ενέργειες τότε για να ενισχύσουμε το ταμείο! Και θα παραβλέψουμε στον βωμό του χρήματος κάθε κίνηση που προσβάλει την Δημοκρατία την ισότητα την ισονομία τα προσωπικά δεδομένα του Προέδρου εν προκειμένω, και θα προσπεράσουμε τα φαινόμενα του ρατσισμού και της θρησκευτικής μισαλλοδοξίας που παρείσφρησαν στον Σύλλογό μας;

ΓΡΑΦΕΙ: Γιατί όμως όλες αυτές οι «παρατυπίες» δεν ειπώθηκαν πριν αρχίσει η καταμέτρηση των ψήφων; 
     Κατ αρχήν αυτά που γράφτηκαν στην ένσταση δεν είναι πατατυπίες και μάλιστα μέσα σε εισαγωγικά. Είναι παρανομία βία και νοθεία σε εκλογές ! (τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει αυτή η φράση; ) .Και δεν έγιναν παρανομίες πριν την καταμέτρηση των ψήφων αλλά και κατά την διάρκειά της. Και μάλιστα συνεχίστηκαν και μετά τις <εκλογές> που βέβαια δεν τελείωσαν. Προειδοποίηση για την περίπτωση εισέλευσης ατόμων που δεν είχαν δικαίωμα είχε δοθεί πριν τις εκλογές (ας μην πω σε ποιον ή σε ποιους). Το πόσοι ψήφησαν χωρίς να πληρώσουν και πόσοι πλήρωσαν και ψήφισαν χωρίς δικαίωμα και πολλά άλλα ευτράπελα φάνηκαν και ξεκαθαρίστηκαν στο τέλος , αλλά και μετά το < τέλος > των εκλογών. Είχαν αποχωρήσει 2 από τα 3 μέλη του προεδρείου της συνέλευσης και των εκλογών. 
     Συγκεκριμένα ο Πρόεδρος της συνέλευσης και των εκλογών αποχώρησε κατά την καταμέτρηση των ψήφων λέγοντας ότι αν μείνει άλλο ένα λεπτό βλέποντας την βίαιη συμπεριφορά και τον προπηλακισμό του Γραμματέα του Συλλόγου (και συγγενικού του προσώπου) απέναντι στον Πρόεδρο του Συλλόγου, θα χειροδικήσει στον Γραμματέα. Αργότερα με ανάρτηση μίλησε για τις πιο στημένες εκλογές που έχει δει όπως αυτές στην Βόρειο Κορέα , ενώ το δεύτερο μέλος του προεδρείου απεχώρησε γελώντας με την φαρσοκωμωδία λέγοντας ότι παρακολούθησε παράσταση αρχαίας τραγωδίας. Κατά την διάρκεια της ομιλίας του προέδρου είχε αποχωρήσει η αντιπρόεδρος του Συλλόγου κατακεραυνώνοντας από μικροφώνου κάποιους που αντί να ασχολούνται με την συνέλευση εντός της αιθούσης, ασχολούνταν εκτός της αιθούσης μοιράζοντας τα χαρτάκια με τα 7 ονόματα
   Επίσης αποχώρησαν και άλλα μέλη του ΔΣ αφού αηδίασαν με αυτά που έβλεπαν , και εν τέλει αποχώρησα και εγώ πριν τελειώσει η διαδικασία βλέποντας ότι θα δεχόμουν χειροδικία αν τολμούσα να αντιδράσω. Μόνο η Αστυνομία θα μπορούσε να δώσει τέλος σε αυτή την κωμωδία και όχι εγώ. Ο χρόνος έστω και διατύπωσης μιας λεκτικής ένστασης δεν είναι πιο σπουδαίο θέμα από την ίδια την παρανομία της διαδικασίας και της αποκάλυψής της αργότερα. Δηλαδή όταν με κλέβει κάποιος και μιλάω αργότερα , αυτό αποδυναμώνει τους ισχυρισμούς μου και την ίδια την παρανομία; Επί της ουσίας ας μιλήσουμε παρακαλώ  δηλαδή για την ταμπακιέρα.

ΓΡΑΦΕΙ: Οι εκλογές έγιναν πρόωρα επειδή το θέλησε ο πρόεδρος
     Θα ήθελα πάρα πολύ να αναφερθεί στην ανακοίνωση γιατί θέλησα να γίνουν πρόωρες εκλογές. Μήπως κοιμήθηκα στραβά μια νύχτα βλέποντας κάποιο όνειρο και ξύπνησα θέλοντας εκλογές; Μήπως εκεί θα έπρεπε να εστιάσει την προσοχή της η ανακοίνωση;

ΓΡΑΦΕΙ: Σε Δ.Σ. που έγινε με απόντες εμένα, τον Μπρούμο και τον Παππά 
     Αν ο κ. Μπίτσης έλειπε δικαιολογημένα, γιατί έλειπαν οι Κύριοι Μπρούμος και Παππάς και Ντόβας; Αποσιωπάται ότι ο κ. Παππάς σε ελάχιστα ΔΣ ερχόταν , σε ελάχιστες εκδηλώσεις συμμετείχε και ελάχιστη έως μηδαμινή προσφορά είχε. Αποσιωπάται γιατί δεν συμμετείχε ο κ. Ντόβας, ο οποίος όταν είδε τον υπόγειο μυστικό πόλεμο μέσω κρυφών συναντήσεων από τον πρόεδρο, και όταν διαπίστωσε ότι μόνο για πολιτιστική δράση του Συλλόγου δεν μιλήσαμε σε δυο συνεχόμενα ΔΣ, απεχώρησε σιωπηλά και αηδιασμένος… 
    Αποσιωπάται στην ανακοίνωση για πιο λόγο δεν συμμετείχε ο κ. Μπρούμος ο οποίος ήταν ο πρωτεργάτης της διάσπασης, η οποία ξεκίνησε τον Αύγουστο στην Βόνιτσα. Οι διασπαστικές του κινήσεις συνεχίστηκαν στην συνέχεια πρώτον με το να μην απαντά σε τηλέφωνα και μηνύματα του προέδρου διαγράφοντάς τον μάλιστα και από φίλο στο f/b , δεύτερον με το να κάνει αναρτήσεις και συζητήσεις στο διαδίκτυο κατηγορώντας τον πρόεδρο για την θρησκεία του και τον ίδιο τον Σύλλογο, και τοποθετώντας τον Πρόεδρο σε συνεργασία με ένα άλλο άτομο-Κυβερνητικό εκπρόσωπο - που δεν είχε καμία σχέση και θέση στον Σύλλογο, στην κατηγορία των επικίνδυνων για το έθνος, τρίτον με το να αρνηθεί να παραιτηθεί όπως του ζητήθηκε από το ΔΣ ή να συνεργαστεί εκ νέου με τον πρόεδρο και το ΔΣ , και τέταρτον με το να παύσει να έχει την οποιοδήποτε συμμετοχή στα του Συλλόγου αν και κατέχοντας την σημαντική θέση του Γραμματέα. Αντί όπως έλεγε το καταστατικό να προχωρήσει το ΔΣ σε αντικατάσταση των τριών συμβούλων με άλλους αναπληρωματικούς προτιμήθηκε η ήπια οδός την οποία και τελικά εκμεταλεύτηκαν κάποιοι με τον χειρότερο τρόπο.

ΓΡΑΦΕΙ: Η δική μου θέση ήταν ίδια με τη δική σου, δηλαδή οι αρχαιρεσίες να πραγματοποιηθούν μετά το κόψιμο της πίτας, τον Φλεβάρη ή και τον Μάρτη
     Ναι πράγματι αυτή ήταν η θέση. Αλλά προς τι αυτή η αναφορά: Για να πει κάποιος ότι πήγα γυρεύοντας κάνοντας ακόμα πιο πρόωρες τις εκλογές οι οποίες είναι να γίνουν τον Ιούνιο του 2016; Και πάλι η ερώτηση: Γιατί να θέλω τόσο γρήγορα εκλογές; Είναι αστείο αυτό που κάπου άκουσα ότι δηλαδή ήθελα να αιφνιδιάσω.

ΓΡΑΦΕΙ: Όταν όμως αποτελούν αιτία διάσπασης σε ένα Σύλλογο ή μία κοινωνία, είναι ένα πρόβλημα που πρέπει να λυθεί ήρεμα, πολιτισμένα και χωρίς δημοσιεύσεις που εσύ άρχισες στην προκειμένη περίπτωση. 
     Δεν άρχισε ο Κύριος Μπελεσώτης τις δημοσιεύσεις. Τρία άλλα άτομα άρχισαν την δημόσια διαδικτυακή επίθεση εναντίον μου, μεταξύ των οποίων και ο Γραμματέας του Συλλόγου. Μετά από ένα σημείο επενέβη ο Κύριος Μπελεσιώτης ο οποίος μίλησε για ζιζάνια που πάνε να διαλύσουν τον Σύλλογο.Και βέβαια πριν από αυτούς τους τρεις κάποιοι θρησκευτικοί κύκλοι της Βόνιτσας ξεκίνησαν την <δουλειά> καλώντας Βονιτσάνους μεταξύ των οποίων και μια θεία μου για να τους μιλήσουν για την θρησκεία μου.

ΓΡΑΦΕΙ: Οι θρησκευτικές απόψεις είναι δικαίωμα του καθενός.
     Δεν μας τα λέει και πολύ δυναμικά εδώ η ανακοίνωση.Το αυτονόητο διαβάζουμε εδώ και τίποτα παραπάνω.

ΓΡΑΦΕΙ: Βρισιές και ειρωνικά σχόλια για την πίστη κάποιου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαράδεκτα.
   Μόνο οι βρισιές και τα ειρωνικά σχόλια είναι απαράδεκτα; Αυτοί που βρίζουν και ειρωνεύονται τι είναι; Δεν είναι απαράδεκτοι για έναν πολιτιστικό Σύλλογο; Η συμπεριφορά του Γραμματέα του Συλλόγου μήπως ήταν αιτία πειθαρχικής κίνησης από το ΔΣ του Συλλόγου εναντίον του για παύση των καθηκόντων του; Κάτι πάνω σε αυτά στην ανακοίνωση;

ΓΡΑΦΕΙ: Για να αναφέρουμε τον Πάτερ-Κοσμά που ποιος ξέρει τι θα έλεγε σήμερα, πρέπει και να τον πιστεύουμε. 
     Για να αναφέρεται σε κάποια λόγια του Κοσμά του Αιτωλού ο Κύριος Μπελεσιώτης προφανώς τα πιστεύει. Για τα ίδια τα λόγια του Πάτερ Κοσμά δεν είδαμε σχόλια στην ανακοίνωση. Αλλά για μισό λεπτό…. Μήπως έπρεπε στην ανακοίνωση να αναφερθεί κάποιος άλλος Κοσμάς εκτός από αυτόν του Αιτωλού; 
    Στην ανακοίνωση δεν αναφέρθηκε η απαράδεκτη παρέμβαση του Μητροπολίτη Αιτωλίας Κοσμά ο οποίος με επιστολή του προς τον Σύλλογο αναφέρει ότι αν αληθεύουν οι πληροφορίες του ότι ο Πρόεδρος του Συλλόγου ανήκει στην αίρεση των Μαρτύρων του Ιεχωβά ( Χιλιαστών ) τότε ο Σύλλογος να πράξει τα δέοντα απομακρύνοντάς τον!!!!!
       Εδώ με την ευκαιρία της αναφοράς σε αυτή την επιστολή θα ήθελα να σας παραθέσω κάποια άρθρα του Συντάγματος τα οποία δυστυχώς παραγνωρίζονται από κάποιους οι οποίοι ενώ μιλούν ρατσιστικά εναντίον μου απαρνούνται υποκριτικά τον ρατσισμό :
Άρθρο 5
1.Καθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη.( Όλοι έχουν δικαίωμα εκτός από τον Πρόεδρο του Συλλόγου ; )
2.Όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους, χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων. Εξαιρέσεις επιτρέπονται στις περιπτώσεις που προβλέπει το διεθνές δίκαιο. ( Εξαιρείται από αυτήν την προστασία ο Πρόεδρος του Συλλόγου; )
Απαγορεύεται η έκδοση αλλοδαπού που διώκεται για τη δράση του υπέρ της ελευθερίας.
3.Η προσωπική ελευθερία είναι απαραβίαστη. Κανένας δεν καταδιώκεται ούτε συλλαμβάνεται ούτε φυλακίζεται ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο περιορίζεται, παρά μόνο όταν και όπως ορίζει ο νόμος.( Εκτός από τον Πρόεδρο ο οποίος καταδιώκεται για την θρησκεία του ; )
Άρθρο 13
1.Η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης είναι απαραβίαστη. Η απόλαυση των ατομικών και πολιτικών δικαιωμάτων δεν εξαρτάται από τις θρησκευτικές πεποιθήσεις καθενός. ( Ο Πρόεδρος δεν απολαμβάνει τα πολιτιστικά του δικαιώματα λόγω των θρησκευτικών του πεποιθήσεων ; )
2.Κάθε γνωστή θρησκεία ( κατά τον Κύριο Μητροπολίτη δεν ανήκω σε γνωστή και αναγνωρισμένη θρησκεία.Και προφανώς κάτι παρά πάνω θα ξέρει από το Σύνταγμα ) είναι ελεύθερη και τα σχετικά με τη λατρεία της τελούνται ανεμπόδιστα υπό την προστασία των νόμων. Η άσκηση της λατρείας δεν επιτρέπεται να προσβάλλει τη δημόσια τάξη ή τα χρηστά ήθη. Ο προσηλυτισμός απαγορεύεται.( ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΟΙΝΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ – ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ – ΙΣΧΥΩΝ ΟΡΙΣΜΟΣ..ΑΝ 1363/1938 «Περί κατοχυρώσεως διατάξεων των άρθρων 1 και 2 του εν ισχύι Συντάγματος», άρθρα 4 και 5. Κατά το επόμενο έτος τα άρθρα αυτά αντικαταστάθηκαν από το άρθρο 2 του ομότιτλου ΑΝ 1672/1939, το οποίο ορίζει στην παρ. 2 τα ακόλουθα: «Προσηλυτισμός ιδία είναι η δια πάσης φύσεως παροχών ή δι’ υποσχέσεως τοιούτων ή άλλης ηθικής ή υλικής περιθάλψεως δια μέσων απατηλών δια καταχρήσεως της απειρίας ή εμπιστοσύνης ή δι’ εκμεταλλεύσεως της ανάγκης, της πνευματικής αδυναμίας ή κουφότητος άμεσος ή έμμεσος προσπάθεια προς διείσδυσιν εις την θρησκευτικήν συνείδησιν ετεροδόξων επί σκοπώ μεταβολής του περιεχομένου αυτής».Σημείωση: Η λέξη «ιδία» σημαίνει ότι η απαρίθμηση των αθέμιτων μέσων (τρόπων) του προσηλυτισμού είναι ενδεικτική στο Νόμο και όχι περιοριστική (τούτο σημαίνει ότι υπάρχουν και άλλοι τρόποι που εντάσσονται στην εν λόγω παραβατική συμπεριφορά). Και αυτό καθορίζεται κάθε φορά από την Διοίκηση και τα Δικαστήρια.) ( Άρα υπάρχει νόμιμος και παράνομος προσηλυτισμός και αφορά ΟΛΕΣ τις θρησκείες και ΟΧΙ επιλεκτικά )
3.Οι λειτουργοί όλων των γνωστών θρησκειών υπόκεινται στην ίδια εποπτεία της Πολιτείας και στις ίδιες υποχρεώσεις απέναντί της, όπως και οι λειτουργοί της επικρατούσας θρησκείας. ( Ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις έχουν οι λειτουργοί όλων των γνωστών θρησκειών.Επίσημα βρίσκονται στον κατάλογο ΚΑΙ οι Μάρτυρες του Ιεχωβά αλλά και αυτοί της επικρατούσας θρησκείας η οποία δεν αναφέρεται ως επίσημη αλλά με έναν προσδιορισμό που δείχνει απλά και μόνο την συντριπτική πλειοψηφία μελών της και τίποτα περισσότερο )
Άρθρο 14
1.Καθένας μπορεί να εκφράζει και να διαδίδει προφορικά, γραπτά και δια του τύπου τους στοχασμούς του τηρώντας τους νόμους του Κράτους.
2.Ο τύπος είναι ελεύθερος. Η λογοκρισία και κάθε άλλο προληπτικό μέτρο απαγορεύονται. ( Στην Γενική Συνέλευση ακούστηκε ότι δεν είναι δυνατόν να μην ληφθεί υπ όψιν η επιστολή του Ιεράρχη σαν προληπτικό μέτρο ο οποίος θέλει να προστατεύσει τον λαό….αυτό έλελε μάλιστα και η επιστολή του Μητροπολίτη Κοσμά δηλαδή ότι είμαι επικίνδυνος και γι αυτό πρέπει να εκδιωχτώ από τον Σύλλογο )
3.Η κατάσχεση εφημερίδων και άλλων εντύπων, είτε πριν από την κυκλοφορία είτε ύστερα από αυτή, απαγορεύεται. 
Κατ' εξαίρεση επιτρέπεται η κατάσχεση, με παραγγελία του εισαγγελέα, μετά την κυκλοφορία:
α)για προσβολή της χριστιανικής και κάθε άλλης γνωστής θρησκείας, ( έχω κρατημένα τα διαδικτυακά σχόλια που προσβάλουν εμένα και την θρησκεία μου , και που κακοπαριστάνουν τα πιστεύω μου και τον τρόπο ζωής μου )
β)για προσβολή του προσώπου του Προέδρου της Δημοκρατίας,
      Να σημειώσω ότι εγώ βέβαια ποτέ δεν ανέφερα τις θρησκευτικές μου πεποιθήσεις εντός του Συλλόγου για να μην δημιουργήσω κάποιο πρόβλημα , κάτι για το οποίο βέβαια κατηγορήθηκα μιας και ΚΑΠΟΙΟΣ είπε ότι του το απέκρυψα και τον ξεγέλασα!!!!!

ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ 

ΓΡΑΦΕΙ: Αυτοί που ασχολούνται με πολιτιστικούς Συλλόγους είναι σε θέση να καταλάβουν ότι στην κρίση που περνάμε σήμερα, (είναι μεγάλη η ανάγκη για μέλη και εισφορές), δεν γίνεται να τηρείται με τυπολατρικό τρόπο το καταστατικό.
     Πιο μεγάλη ανάγκη έχουμε σαν πολιτιστικοί Σύλλογοι να υπηρετούμε πραγματικά και μόνο τον Πολιτισμό.Πάνω από όλους και όλα ο Πολιτισμός και οι αξίες του.Αν κάποια μέλη ή τα χρήματά τους υπηρετούν σκοπούς ενάντια στον Πολιτισμό την Δημοκρατία την ισότητα και τις ηθικές αξίες του ανθρώπου τότε δεν γίνονται αποδεκτοί οι ίδιοι και τα χρήματά τους. Και ο Σύλλογός μας δεν νερώνει το κρασί του κάνοντας τα χατήρια κάποιων για τα χρήματα.Ούτε θέλουμε οικονομική ενίσχυση με σχέσεις δέσμευσης απέναντι σε χρηματοδότες. 

ΓΡΑΦΕΙ: Στον Σύλλογο Βονιτσάνων ο πρόεδρος κ. Χόρτης που ενίσταται για τις εκλογές, δεν εκλέχτηκε αλλά διορίστηκε πρόεδρος
    Όσο διορίστηκα εγώ άλλο τόσο διορίστηκαν και οι άλλοι 13!!! Απλά ο προηγούμενος Πρόεδρος από μένα ζήτησε από την Γενική Συνέλευση να μην ταλαιπωρηθούμε στην ψηφοφορία γιατί όπως ο ίδιος εξήγησε 14 είναι οι υποψήφιοι και 14 θα εκλεχτούν. Τόνισε ότι αν έστω και ένας διαφωνεί τότε η ψηφοφορία θα διεξαχθεί κανονικά. Τελικά κανένας δεν διαφώνησε και όπως αναφέρεται στο πρακτικό εκλογών ( αναφέρονται και τα προηγούμενα που ανέφερα) στην συνέχεια εμείς όλοι οι 14 καθήσαμε παράμερα και εκεί ομόφωνα όλοι συμφώνησαν ποια ακριβώς θέση θα πάρουν ως κανονικοί στο ΔΣ και ως αναπληρωματικοί. Προς τι λοιπόν η αναφορά για διορισμό; Μήπως για μείωση της θέσης μου και της καθολικής μου αποδοχής από την Γενική Συνέλευση; Και μήπως δεν δούλεψα για 4 μήνες πριν τις εκλογές; Όχι μόνο με την δημιουργία της ομάδας στο f/b που σήμερα ξεπερνά με κόπους και θυσίες χρόνου τα 3000 μέλη , αλλά και προσπαθώντας μετά κόπου και βασάνων όχι μόνο να βρω άτομα πρόθυμα να μπουν στον Σύλλογο αλλά και να τα πείσω να μπουν στο ΔΣ. Που ήταν τόσα χρόνια ο Γραμματέας του Συλλόγου όταν ο Σύλλογος ήταν ουσιαστικά νεκρός και ενώ ο πατέρας του συμμετείχε στο ΔΣ; Γιατί περίμενε εμένα να τον πιέζω με μηνύματα και τηλέφωνα να μπει στο Σύλλογο και δεν το έκανε τόσα χρόνια πριν εμφανιστώ εγώ; Εκείνος θα ήταν ο πρόεδρος και όχι εγώ αν ενδιαφερόταν όταν έπρεπε.

ΓΡΑΦΕΙ: Από τον διορισμό του μέχρι σήμερα πολλές προβλέψεις του καταστατικού δεν τηρήθηκαν
   Πάλι επανάληψη περί διορισμού. Πες πες κάτι θα μείνει….. Ποιες είναι οι προβλέψεις του καταστατικού που δεν τηρήθηκαν και γιατί συνέβη αυτό αν πράγματι συνέβη; Δεν αναφέρεται στην ανακοίνωση. Αλλά και αν δεν τηρήθηκαν κάποιες προβλέψεις μήπως ήταν ασήμαντες και τυπολατρικές ή ήταν σοβαρές που αλλοίωναν τον Σύλλογο και την πορεία του; Μήπως αυτές οι παραβάσεις και οι παρανομίες που έγιναν πρόσφατα με σκοπό την αλλοίωση του εκλογικού σώματος και την νόθευση του εκλογικού αποτελέσματος είναι απείρως πιο σοβαρές και επικίνδυνες από αυτές τις τυχόν παραλείψεις στους 18 μήνες της θητείας μου; Μπορεί να γίνει σύγκριση;

ΓΡΑΦΕΙ: Φθάνει μια ματιά μόνο στο βιβλίο πρακτικών.
   Ποιος έχει ρίξει ματιές στο βιβλίο πρακτικών; Ο γράφων την ανακοίνωση ή ο Πρόεδρος και ο Γραμματέας του Συλλόγου; Και ποιος ενδιαφέρθηκε ποτέ για το βιβλίο πρακτικών εκτός από τον Πρόεδρο και τον Γραμματέα; Αλλά ήταν τόσο μεγάλη η αποδοχή μου όσο και των πεπραγμένων του ΔΣ και του Συλλόγου ώστε οι ματιές στα πρακτικά ήταν ασήμαντες κάποτε. Μήπως η μεγαλύτερη ματιά θα έπρεπε να στραφεί στην ΜΗ τήρηση πρακτικών από τον Ιούλιο του 14 και μετά; Ποιος ευθύνεται για την εγκατάλειψη των υποχρεώσεων του Γραμματέα λόγω του μίσους που επέδειξε για το θρήσκευμα του προέδρου και της αναστάτωσης όλου του Συλλόγου και της ίδιας της Βόνιτσας;

ΓΡΑΦΕΙ: Ακόμα και σήμερα επιμένει να κρατάει την σφραγίδα
     Τι θα πει επιμένει; Να την δώσει σε ποιον και γιατί; Και ποιος την ζητάει; Με ποιον τρόπο και ποια νομιμότητα; Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές και δεν το πήρα είδηση ή μήπως υπάρχει η τριμελής εφορευτική επιτροπή με το πρακτικό εκλογών; Μήπως είναι πλαστή η φωτό από το χαρτάκι που έδωσε < κάποιος > στον υποψήφιο στις εκλογές Κύριο Κώτση Φίλιππο μη γνωρίζοντας ότι είναι υποψήφιος ( τρομερό να μην ξέρει ότι είναι υποψήφιος ) ή θα είναι πλαστό κάποιο τάχα χαρτί πρακτικού εκλογικής διαδικασίας; Μήπως υπάρχει και πλαστό ΔΣ; Την σφραγίδα του Συλλόγου κάποιοι δεν την τίμησαν και παρακαλώ ας μην δείχνουν όψιμο ενδιαφέρον τώρα για δικό τους προσωπικό όφελος (δεν αναφέρομαι στον Κύριο Μπίτση ).

ΓΡΑΦΕΙ: να είναι όπως πάντα ο μοναδικός διαχειριστής της ομάδας στο f.b.
    Και οι πέτρες ξέρουν ότι έψαχνα συνεχώς άτομα να βοηθήσουν και να αναλάβουν το μπλογκ του Συλλόγου, την ομάδα στο f/b αλλά και άλλους τομείς. Γι αυτό δεχόμουν σε όλα τα ΔΣ οποιονδήποτε Βονιτσάνο ήθελε να βοηθήσει και ήμουν πρόθυμος να ακούω την άποψη οποιουδήποτε ερχόταν είτε ήταν μέλος του ΔΣ είτε μέλος απλό του Συλλόγου. Έπίσης για διαχειριστές από την πρώτη στιγμή μπήκαν εκτός από μένα, ο Κύριος Μπελεσιώτης και η Αντιπρόεδρος, την ίδια ακριβώς μέρα όταν έφτιαξα την ομάδα στο σπίτι του Κυρίου Μπελεσιώτη με παρόντα τον Κύριο Μπίτση!!!!Και αργότερα έγιναν διαχειριστές και ο Καράμπαλης ο Αποστόλης και ο Βαγγέλης ο Φουσέκης
    Ποιος αρνήθηκε να μπει κάποιος επί πλέον για διαχειριστής;Και ποιος αρνήθηκε στον οποιοδήποτε να κάνει ανάρτηση σύμφωνα με τους κανόνες που τέθηκαν; Γιατί κάποιοι που τώρα κλαίνε και οδύρονται δεν έκαναν εδώ και 18 μήνες αναρτήσεις; Γιατί με άφηναν μόνο μου να παλεύω να αυξήσω τα μέλη και την ποιότητα των αναρτήσεων;Βέβαια όταν τέλη Σεπτεμβρίου ανακάλυψα να κοιμάμαι μπροστά στην αποστασία κάποιων εναντίον μου αναγκάστηκα μέχρι να δω τι συμβαίνει να αφαιρέσω τους άλλους διαχειριστές. Όταν κατάλαβα ποιοι είναι με τον Σύλλογο και ποιοι όχι πρόσθεσα ξανά τον Κύριο Μπελεσιώτη την Αντιπρόεδρο Ράνια Μερισιώτη και τον Καράμπαλη τον Αποστόλη και πρόσθεσα για πρώτη φορά τον Φώτη τον Μερισιώτη. Το βράδυ των εκλογών κράτησα αποκλειστικά και πάλι την διαχείριση για ευνόητους λόγους τους οποίους οι αναφερόμενοι διαχειριστές ενημερώθηκαν και αποδέχτηκαν. Γιατί λοιπόν αναφέρεται στην ανακοίνωση < όπως πάντα μοναδικός διαχειριστής > ; 

ΓΡΑΦΕΙ: Σε όλους τους Πολιτιστικούς Συλλόγους συνηθίζεται την ημέρα των εκλογών να πληρώνονται οι εισφορές, να γράφονται νέα μέλη και να επιτρέπεται στα νέα μέλη να ψηφίσουν.
      Το τι συνηθίζουν άλλοι Σύλλογοι δεν είναι αρκετό να μας κάνει να δεχτούμε άτομα την ημέρα των εκλογών να πληρώσουν για να ψηφίσουν άτομα που δεν ξέρουν και ειδικά να μην ψηφίσουν τον Πρόεδρο για να μας αδειάσει την γωνιά. Τα λεφτά αυτών των ανθρώπων δεν τα αποδεχόμαστε και τους ζητάμε να τα πάρουν πίσω. Υπάρχει νόμιμος και ηθικός τρόπος με αγνά κίνητρα για να βοηθήσουν τον Σύλλογο. Νόμιμο κατά το καταστατικό είναι σίγουρα η προσέλευση και η τακτοποίηση της οικονομικής εκκρεμότητας στην συνδρομής τους.Αν έχουν και τις υπόλοιπες υποχρεώσεις έγκυρες τότε μπορούν και να ψηφίσουν. Όχι όμως να δουν φώς και να μπουν μέσα , να πληρώσουν και να το παίξουν με πλήρη δικαιώματα.Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει. Και λίγο σεβασμό στο πολιτιστικό κίνημα επίσης.

ΓΡΑΦΕΙ: Αυτό γινόνταν στο Σύλλογο από το 1980.
  Αλήθεια αυτό γινόταν; Κι αν γινόταν ( τα τελευταία χρόνια που δεν γίνονταν εκλογές ) γινόταν με την εξασφάλιση ότι ο Πρόεδρος θα ήταν ο ίδιος! Ή κάνω λάθος;

ΓΡΑΦΕΙ: Είναι γεγονός ότι η άπειρη εφορευτική επιτροπή δεν έκανε έλεγχο των ταμειακώς εντάξει
    Μόνο αυτό δεν έκανε;; Αλλά έκανε κι άλλα πολλά που θα φανούν στο βίντεο της Συνέλευσης διάρκειας μιας ώρας….Και τι θα πει άπειρη; Όπως και να έχει δεν υπάρχει αποτέλεσμα εφορευτικής επιτροπής αφού αυτή διαλύθηκε κατά την διάρκεια της διαδικασίας και δεν ολοκλήρωσε το έργο της…Είναι πολύ απλό αυτό που λέω…

ΓΡΑΦΕΙ: Ο πρόεδρος που είχε μελετήσει καλά το καταστατικό πριν τις εκλογές γιατί δεν τους καθοδήγησε;
   Ομολογώ ότι δεν το είχα διαβάσει καλά. Όταν το διάβασα καλύτερα μετά τα επεισόδια τότε γράφτηκε η ένσταση η οποία δεν μπορεί να αποκρουστεί από κανέναν και σε κανένα σημείο.

ΓΡΑΦΕΙ: (Εγώ έκανα εισπράξεις και έκοβα αποδείξεις). 
  Και άλλοι έκαναν άλλες δουλειές εκτός αιθούσης όπως τα είπε πολύ δυναμικά η άξια Αντιπρόεδρος. Κι άλλοι επίσης έκαναν άλλη δουλειά εντός αιθούσης… Ξέρουν καλά οι παρευρισκόμενοι τι εννοώ…. Για άλλους ήταν άξιος ο μισθός τους και για άλλους όχι… Ο νοών νοείτω…

ΓΡΑΦΕΙ: Το ήξερε 3 μέρες πρίν και εκείνος τύπωσε τα ψηφοδέλτια. Γιατί δεν έθεσε θέμα εξαίρεσής τους; Την ευθύνη διενέργειαςεκλογών την έχει το ΔΣ και ο πρόεδρος.
     Για ποιο ΔΣ μιλάμε τώρα εδώ; Αυτό που δεν λειτουργούσε ουσιαστικά γιατί κάποιοι εγκάθετοι μας έκαναν μαλλιά κουβάρια; Πιο πάνω η ανακοίνωση έλεγε ότι δεν έγινε κανονικά το ΔΣ για την απόφαση για εκλογές. Τίποτα δεν λειτουργούσε σωστά και οι εκλογές ήταν κάτι απαραίτητο. Είτε να δώσει πραγματική λύση είτε να ξεσκεπάσει όπως και έγινε τελικά το ποιον μερικών πιο Βονιτσάνων από μένα! Ναι μπήκε Βονιτσόμετρο και Χριστιανόμετρο στον Σύλλογό μας! 

ΓΡΑΦΕΙ: Γιατί δεν έγινε παρέμβαση στη διαδικασία πρίν το άνοιγμα της κάλπης;
    Έλα ντε γιατί δεν έγινε; Γιατί ενώ όλοι έβλεπαν να βιάζονται προσωπικότητες και ο ίδιος ο πολιτισμός δεν αντέδρασαν; Και γιατί η κάλπη συνέχιζε να γεμίζει ακόμα και όταν άδειασε για να μετρηθούν τα ψηφοδέλτια; Μάλλον τους βόλευε γιατί είχαν σχέδιο με ξενόφερτα προς τον Σύλλογο άτομα. Μεταξύ μας Μεταξά… Με καταλαβαίνετε καλά… Κι αν κάποιοι δεν έβλεπαν γιατί είχαν άλλη δουλειά μου θυμίζει κάποιον που δεν πήρε χαμπάρι την Χούντα γιατί σπούδαζε ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων…

ΓΡΑΦΕΙ: Αν κάναμε σήμερα εκλογές τηρώντας τους όρους που εκείνος ανακάλυψε στο καταστατικό, με μία πρόχειρη εκτίμηση δεν θα ψήφιζαν πάνω από 11 άτομα, ακόμη και υποψήφια μέλη του Δ.Σ.
    Εγώ τα βγάζω 20 τα άτομα.Δέν έχει σημασία όμως το νούμερο.Σημασία έχει να συμμετέχουν αυτοί που πρέπει και σύμφωνα με τον νόμο.Θα κάνουμε ελιγμούς και υποχωρήσεις προς δόξαν της παρανομίας και την χαρά μερίδας μόνο του συνόλου;Και τι θα πει ανακάλυψε; Μήπως κάποιοι αποκρύπτουν αυτούς τους όρους; Αν υπάρχουν πράγματι οι όροι που δείχνουν την παρανομία τότε τι θα πρέπει να κάνουμε; Να κλείσουμε τα αυτιά μας και τα μάτια μας στο καταστατικό επειδή δεν μας αρέσουν οι όροι;

ΓΡΑΦΕΙ: Στην περίπτωση αυτή θα δημιουργούσαμε ένα κλειστό σύλλογo που πολύ σύντομα θα οδηγείτο στην διάλυση
   Δηλαδή δεν ήταν ένα κλειστό κλαμπ πριν αναλάβω τον Σύλογο; Είχαν μείνει όλα τα άτομα μεγάλης ηλικίας τα οποία έρχονταν σε μια κοπή πίτας για δυο ώρες φαγητό.Τουλάχιστον αυτό διαπίστωσα στην συνεστίαση με την κοπή πίτας τον Φεβρουάριο του 2014. Εγώ ηλικιακά ήμουν μάλλον ο πιο μικρός! Ενώ τώρα ο Σύλλογος άνοιξε τις πόρτες του σε όλες τις ηλικίες και έδωσε την ευκαιρία να συνδεθεί μαζί του ο οποιοσδήποτε.Αλλά και πάλι αναρωτιέμαι το εξής: Θα κάνουμε εκπτώσεις στην δικαιοσύνη και στις ηθικές αξίες τάχα για να έρθουν πιο πολλοί στον Σύλλογο; Είστε ευχαριστημένοι με αυτούς που ήρθαν τώρα στις εκλογές; Και γιατί δεν είχε γίνει η ίδια προσπάθεια από κάποιους που τους έφεραν να έρθουν πιο νωρίς στον Σύλλογο παρά μόνο τώρα για διατεταγμένη υπηρεσία;

ΓΡΑΦΕΙ: Ο σύλλογος δεν ανήκει μόνο σ’ αυτούς που συμμετέχουν (μόνο 19 άτομα ήταν στην ετήσια Γ.Σ. του Ιουνίου) αλλά σε κάθε Βονιτσάνο που ενδιαφέρεται.
Επαναλαμβάνω: Γιατί δεν έγινε η ίδια κινητοποίηση για να έρθουν και τότε πιο πολλοί; Μήπως τώρα έπρεπε να πάρει κάποιος αόρατος τα ηνία του Συλλόγου ξανά; ( μην ρωτάτε ποιος είναι γιατί τον ξέρετε )

ΓΡΑΦΕΙ: Ο κ. Χόρτης εμφανίστηκε από το πουθενά (τον έφερε ο κ. Μπελεσιώτης) στην κοπή της πίτας το 2014
    Αυτό μας λείπει τώρα να ακούσουμε ότι δεν είμαι και Βονιτσάνος (και όμως στο τηλέφωνο αυτό ισχυρίστηκε παλιό μέλος του Συλλόγου !!!! ) και ότι είμαι βαλτός του Κυρίου Μπελεσιώτη. Τι θα πει εμφανίστηκα από το πουθενά; Ναι ήρθα για πρώτη φορά στον Σύλλογο τότε και αμέσως άρχισα να δουλεύω γι αυτόν επειδή μου το ζήτησαν και το δέχτηκα. Δεν το ζήτησα εγώ ούτε πήγαινα γυρεύοντας. Και δούλεψα σκληρά για 4 μήνες πριν αναλάβω πρόεδρος. Ενώ κάποιοι άλλοι στις πρόσφατες εκλογές κυριολεκτικά εμφανίστηκαν από το πουθενά και στηρίχτηκαν από το χαρτάκι , ενώ κάποιοι άλλοι ούτε καν ήρθαν στην Συνέλευση.

ΓΡΑΦΕΙ: Παράλληλα βρήκε και κάποια άτομα για ΔΣ και η ίσως και άκυρη Γεν. Συνέλευση κατά τα σημερινά λεγόμενά του ικανοποίησε, χωρίς ψηφοφορία, την επιθυμία του να γίνει πρόεδρος.
  Δεν ήταν δική μου επιθυμία αρχικά.Των παλιών του Συλλόγου ήταν. Και τι θα πει ίσως ήταν άκυρη η Συνέλευση;Έτσι κι αλλιώς όλα άκυρα ήταν και εκτός νομιμότητας τότε στον Σύλογο.

ΓΡΑΦΕΙ: Και οι άλλοι υποψήφιοι που δεν εκλέχτηκαν είναι αξιόλογα άτομα και μπορούμε όλοι μαζί να γεφυρώσουμε τις διαφορές και να προχωρήσουμε.
  Πώς να προχωρήσουμε μαζί; Και ποιες διαφορές να γεφυρώσουμε όταν κάποια άτομα είναι ορκισμένοι εχθροί μου και μισούν εμένα και κάποια άλλα άτομα που με στηρίζουν; Αν είναι να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί και να μπω στο ΔΣ όπως διαβάζω και όπως μου έγινε τηλεφωνική πρόσκληση , γιατί δεν το κάναμε και πριν πάμε σε εκλογές; Τώρα τους κάνω ως απλό μέλος στο ΔΣ και δεν τους έκανα πριν ως Πρόεδρος;

ΓΡΑΦΕΙ: Κανένας μας δεν είναι μόνιμος ή αναντικατάστατος πολύ δε περισσότερο να ταυτίζει την ύπαρξη του Συλλόγου με την δική του κυριαρχία σ΄αυτόν
Μα υπάρχει ένας μόνιμος και αναντικατάστατος στον Σύλλογο. Είναι αυτός που στην Γενική Συνέλευση με κατηγόρησε ότι μετά το πρώτο εξάμηνο της Προεδρίας μου σταμάτησα να του δίνω αναφορά!!!!

ΓΡΑΦΕΙ: Επίσης θέλω να τονίσω ότι η δημοσιότητα που άρχισε με την δήλωση περί «ζιζανίων» του κ. Μπελεσιώτη, δεν κάνει καλό.
  Και έκαναν καλό οι δηλώσεις των ζιζανίων του Συλλόγου που προηγήθηκαν και ανάγκασαν τον Κύριο Μπελεσιώτη να αντιδράσει;

ΓΡΑΦΕΙ: Οι συνεχείς αντιπαραθέσεις και αντεγκλήσεις μόνο κακό προκαλούν στον Σύλλογό μας
     Μπορείτε να μου πείτε έστω μια δήλωση ή ένα σχόλιο ή μια απάντηση επώνυμα ή ανώνυμα σε μπλογκ σε σάιτ ή στην ομάδα του Συλλόγου που να προέρχεται από μένα; Μονόλογοι από την πλευρά των αποστατών υπήρχαν με καμία μα καμία απάντηση από μέρους μου. Μόνο την ένσταση δημοσιοποιήσαμε και τίποτα άλλο. Πού λοιπόν οι αντιπαραθέσεις και οι αντεγκλήσεις; Απορώ πραγματικά πώς γίνεται το άσπρο μαύρο !

ΓΡΑΦΕΙ: Παρακαλώ λοιπόν όλα τα μέλη του Συλλόγου να μην επιμείνουν σε αυτές και εύχομαι σε όλους καλή Χρονιά και δημιουργικό το νέο έτος.
     Όλα μα όλα τα μέλη; Προς όλες τις κατευθύνσεις; Ή μήπως η έκκληση είναι μόνο προς εμένα για να παραδώσω τον Σύλλογο και να εξαφανιστώ; Με την ένσταση τι θα γίνει; Θα απαντήσει κανένας επί της ουσίας; Οι εκλογές τελείωσαν τελικά και ολοκληρώθηκαν νόμιμα;Υπάρχει πρακτικό εκλογών και αν ναι από ποιους υπεγράφη; Πως τολμούν κάποιοι να έχουν το ηθικό ανάστημα να ανακοινώνουν με αδιαλλαξία νέο ΔΣ; Η εξελεγκτική επιτροπή υπάρχει; Ακούει κανείς από την άλλη πλευρά;
……………………………………………
Χόρτης Διονύσης-Πρόεδρος του Συλλόγου των εν Αθήναις Βονιτσάνων " ο Αμβρακικός"

ΥΓ: Την ανακοίνωση υπογράφουν και τα δέκα μέλη που έχουν υπογράψει και την ένσταση κατά της νομιμότητας των εκλογών.
Πάτσης Μίλτος, Μερισιώτης Φώτης, Κουτουρίνη Δήμητρα, Μερισιώτη Ράνια, Μάρη Χρύσα, Κότσης Φίλιππος, Μπελεσιώτης Γιώργος, Μπαίλης Νίκος, Λάλη Κουτουρίνη Γιωργία.

ΑΘΗΝΑ 13/1/2016




11 σχόλια:

  1. "ο Χορτης ο Διονύσιος", σύμφωνα με τα όσα γράφει στο κείμενο αναφερόμενος στον εαυτό του, νομιζω ειναι σωστό και κόσμιο να αποδεχθεί το αποτελεσμα των εκλογών και να δει πως μπορει να συνεισφέρει για το καλό του συλλόγου, πλεον από την θέση στην οποία βρίσκεται. Αν θέλει ας κανει υπομονή ως τις επόμενες εκλογές για να διεκδικήσει την προεδρεία που τόσο αδικα του την πήραν. Ας αφήσουμε τον σύλλογο κ το νέο Δ.Σ. να κανει την προσπάθεια του χωρις "τρικλοποδιές" και τους κρίνουμε στο τέλος. Αυτα που αναφέρονται στις "παρατυπίες", προσωπικα με αφήνουν παγερα αδιαφορο καθόσον η κάθε πλευρά εχει τα "δικια" της. Το μόνο που θελω ειναι να δω πραγματικές πολιτιστικές εκδηλώσεις, κατι παραπάνω δηλαδη από ένα τουρνουά σκακιού και μια έκθεση φωτογραφιών κτλ.
    Τώρα σε οτι αφορά το θέμα των θρησκευτικών πιστεύω, δεν μπορω να μην διατυπωσω θέση εφόσον βλεπω να γράφονται δημόσια, πραγματα τα οποία ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικοτητα και ειναι παραπλανητικά. Ειδικα οταν γίνεται αναφορά σε θέματα ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΎ, οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, ειναι οι τελευταίοι που θα έπρεπε να μιλούν και να κουνάνε το δάκτυλο. Όποιος καλόπιστος θέλει, μπορεί κάλλιστα να αναζητήσει σχετικά βιντεο στο YouTube από μαρτυρίες ατόμων που "έμπλεξαν' στα δίχτυα των Ιεχωβαδων και περιγραφουν το πως τους εκμεταλλευτηκε η ΟΡΓΑΝΩΣΗ αυτη, με εδρα το Μπρουκλυν της Αμερικής, πως τους προσεγγισε και πως τους προσυλητισε και πως εκμεταλλευτηκε την οικονομική τους κατάστασης για να τους κανει μελη της. Επισης όποιος καλόπιστος θελει, μπορει να αναζητήσει σχετική βιβλιογραφία, υπάρχει ΑΠΕΙΡΗ, σχετικά με το πώς λειτουργεί η οργανωση αυτή. Μπορει αν θελει να ρωτήσει και τον ιερέα της περιοχής του για κάποιες παραπάνω λεπτομέριες αλλα και να απευθυνθεί στον Μητροπολιτη Κοσμά, αυτό το πνευματικό κόσμημα της περιοχής μας, που τόσο απαξιώνει ο "Χορτης ο Διονύσιος". Ας μην μιλμιλούν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά για προσηλυτισμό λοιπόν γιατί αυτοί ειναι που χτυπούν τις πόρτες τις Κυριακές στα σπίτια για να προσεγγίσουν "πιστούς", αυτοί ειναι που έχουν τα σταντ με τα φυλλάδια τους έξω από τους σταθμούς του μετρό και αυτοί ειναι που γυρναν στις πόλεις και τα χωριά με τα φυλλάδια "ΣΚΟΠΙΑ" και "ΞΥΠΝΑ" στα χέρια τους για να τα μοιραζουν σε υποψήφιους ακολουθους τους. Αυτα για την ιστορία και χωρις να υπάρχει κανενα προσωπικο στοιχείο εμπάθειας προς τον κ. Χορτη και πολύ περισσότερο για αυτα που πιστεύει. Δικαίωμα του. Ομως μην μας παρουσιάζει το Μαύρο ως Άσπρο. Υπάρχει κ Ο αντίλογος σε όσα λέει δημόσια γιατί δεν τρώμε ολοι κουτόχορτο.
    Καλη ΕΠΙΤΥΧΙΑ στο νέο Δ.Σ. και καλές και πραγματικές πολιτιστικές εκδηλώσεις.
    Ένας Βονιτσανος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κανετε ολοι σας και οι μεν και οι δε ,
    λες και εγινε η μαχη του Ακτιου το 31 π.Χ.
    ηρεμηστε λιγο πολιτισμενοι μου ανθρωποι !
    πολιτισμος πρωτιστως σημαινει : αυτοκυριαρχια και αυτοσυγκρατηση και ας υφισταμεθα ηττες , δεν πειραζει , δεν παθαινουμε τιποτα εμεις οι ανθρωποι ! με τις ηττες.
    απο Χωριο του Ξηρομερου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mε λύπη βλέπω ότι τόσο η κύρια Αναρτηση όσο και μερικές σχολιαστών κάνουν εκτενείς αναφορές στα θρησκευτικά πιστεύω και στους προσυλυτισμούς, και δίνουν ελάχιστο χώρο στο τι είναι ή τι θα έπρεπε να είναι πολιτισμός.

    Αυτό είναι καίριο να προσεγγίσει κάποιος είτε είναι μέλος του συλλόγου είτε, είτε απλός Βονιτσάνος.

    Είναι καίριο να γνωρίζουμε και εμείς που δεν είμαστε ενταγμένοι στον σύλλογο πως θα μετουσιώσουν σε πολιτισμό την αδιαφορία της δημοτικής αρχής που αναλώνεται σε αλογοδρομίες, πανηγύρια σαρδέλας , και λογορτεχνικές (δήθεν) βραδιές, και ακομα περισσότερο πως θα κάνουν την νεολαία να σηκωθεί απο το Barcode και την φραπεδιά και να δεί τι δίνει νόημα στην ζωή ενός νέου Βονιτσάνου.

    Ας αναρωτηθούμε για αυτά και ας αφήσουμε τα υπόλοιπα κατά μέρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχα αυτο απο το συλλογο των βονιτσανων θα γινει με τους νεους ?το ολο σκηνικο με τον συλλογο που μονο συλλογος δεν ειναι, ειναι για γελια και για κλαματα αφου ολοι μα ολοι το μονο που κοιτουν ειναι πως να βολεψουν τον στρογγυλο κ..ο τους σε μια καρεκλα για να τους αποκαλουν προεδρους/ταμιες κλπ για ευνοητους λογους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι ντροπή , κάποιος που εμφανίστηκε από το πουθενά και όλη αποδέχθηκαν την μη νόμιμη ανάδειξή του στη προεδρία, να προσπαθεί να διαγράψει ιστορία 33 ετών (καθ’ομολογίαν του). Να μηδενίζει έστω και το ελάχιστο έργο των προκατόχων του. Αυτό και μόνο μου λέει πολλά για τις ¨αγαθές¨προθέσεις του κ. Χόρτη. Να μάθει να σέβεται τα αποτελέσματα των εκλογών και όχι να μετατρέπει σε γραφεία δικαστηρίου. Κατάντια όλων όσων ρίχνουν νερό στο μύλο. Ευθύνη όσων δεν κατανοούν που ωθούν το σύλλογο. Και, ναι κ. Χόρτη, μπορούσατε να ιδρύσετε νέο σύλλογο. Αλλά τότε ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕ; ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ; Βρήκατε έτοιμο το γήπεδο για να προωθήσετε τα σχέδιά σας και να παίξετε με τους όρους σας. Στο καλό. Άλλωστε, κάθε εμφανισή σας στη Βόνιτσα αναρωτηθείτε τι προκαλούσε…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νιώθω μεγάλη ντροπή,σαν "Αθηναίος"Βονιτσάνος,για όλους αυτούς που απάρτιζαν ή απαρτίζουν αυτόν το σύλλογο και γράφουν όλα αυτά.Νιώθω επίσης πολύ υπερήφανος που δεν έχω καμία σχέση με το σύλλογο αυτόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ το κούρασες το θέμα κ. Χόρτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θα πρέπει να αναρωτηθούμε τι ακριβώς προάγει σε θέματα πολιτισμού τέτοιου είδους σύλλογοι.

    Σε όλο το παρελθόν ανεξαρτήτου διοίκησης του συλλόγου αυτού , η παρουσία του (συλλόγου)αναλώνονταν σε θέματα ..."κοπή πίτας" σε κανένα σκυλαδικο(συνήθως) ....καμιά συνάντηση σε συνοικιακή χασαποταβέρνα ....και τέλος.

    Φυσικά αποκομμένος από την πραγματικότητα της Βόνιτσας.

    Καλείται η καινούργια διοίκηση να αποδείξει ότι αντιλαμβάνεται τον πολιτισμό ως ένα ύψιστο και αναγκαίο αγαθό που δεν μπορεί να εκφυλίζεται σε αγώνες σκακιού, χασαποταβέρνες κ.λ.π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. προς ανώνυμο 7.57,
    να μην νιώθεις καθόλου ντροπή για τον Σύλλογο, ο σύλλογος δεν είναι κάτι απρόσωπο, απαρτίζεται από άτομα και ευτυχώς που ήρθαν έτσι τα πράγματα για να πέσουν οι μάσκες και να αποκαλυφθουν τα πραγματικά κίνητρα του καθενός, που απ'ότι φαίνεται είναι οι καρέκλες και η προσωπική προβολή. Έτσι ξεχωρίζει η ηρα από το στάρι κ ξέρει ο καθένας παρατηρητής, ποιοί αγαπάνε πραγματικά τη Βόνιτσα, ποιοί είναι οι γνήσιοι και όχι γιαλαντζί Βονιτσάνοι και ποιούς πρέπει πραγματικά να στηρίξουν όλοι οι Βονιτσάνοι, για να προσφέρει ο σύλλογος αυτός, στο μέτρο του δυνατού, το κάτι παραπάνω στην πολιτιστική ανάδειξη του τόπου μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εσυ ξηρομεροnews, συνέχισε κανονικά την λογοκρισία σου, μην πτοείσαι από τίποτα... κάνω σχόλια αλλά δεν βλέπω να δημοσιεύονται και χωρίς να έχουν υβριστικό ή άλλο περιεχόμενο...τι να πω; κλείστε το καλύτερα ή μην έχετε καθόλου επιλογή για σχόλια στα αρθρα σας. Δεν εξυπηρετείτε έτσι την πολυφωνία ούτε την ελευθερία λόγου.
    "Καλή χρονιά"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η άποψή μου για τον ελληνικό πολιτισμό, το πως συνδέεται με την Ορθοδοξία και γιατί είναι ενάντια στις θρησκευτικές αιρέσεις εκφράζεται μέσα από τα αποσπάσματα των γρσφόμενων του Ιερομόναχου Δαμασκηνού από το περιβόλι της Παναγίας στο Άγιο Όρος
    ‘’Η Ελληνική γλώσσα, ο Πολιτισμός και η Ορθόδοξος χριστιανική πίστις, υπήρξαν διαχρονικώς το «άλας», που απέτρεψαν την σήψιν και την εξαφάνισιν του Ελληνισμού.
    Διά δύο χιλιετίας Ελληνορθοδόξου Χριστιανικού Πολιτισμού, όσοι ηυμοίρησαν να καταστούν ηγέται του Ελληνισμού, εσεβάσθησαν τον πολιτισμόν των Ελλήνων και την ορθόδοξον πίστιν των.
    Τόσον κατά την βυζαντινήν περίοδον, όσον και μετά την ανασύστασιν του νέου ελληνικού κράτους υπό των ηρώων της ελευθερίας του 1821, μεγάλαι και διακεκριμέναι προσωπικότητες αδιαλείπτως μέχρι σήμερον εξεδήλωνον τον σεβασμόν των εις τον ένα και μόνον αληθή Τριαδικόν Θεόν και επεκαλούντο την δύναμιν και τον φωτισμόν του διά να κυβερνήσουν σωφρόνως, δικαίως και ευσεβώς.
    Η Ορθοδοξία δεν είναι μόνον φρόνημα αλλά προπάντων τρόπος ζωής.
    Εψηφίσθησαν με ευρωπαικάς οδηγίας και εκβιαστικώς, λόγω της οικονομικής κρίσεως οι αντισυνταγματικοί νόμοι: α) ν.4285/2014 (ο λεγόμενος αντιρατσιστικός), ως και ο ν. 4301/2014 περί θρησκευτικών κοινοτήτων, δι΄ ου ενομιμοποιήθησαν αι πλάναι των ψευδοθρησκειών, διά πρώτην φοράν από της εποχής του Μ. Κων/νου, εις ύβριν της πολιτικής απάντων των βυζαντινών αυτοκρατόρων και της ηγεσίας του νέου ελληνικού κράτους, από το 1821 μέχρι σήμερον.
    Οι νόμοι ούτοι προσκρούουν εις τα άρθρα 3, 16 και 21 του Συντάγματος της Ελληνικής Δημοκρατίας και της φιλοσοφίας της θυσίας των ηρώων της ελευθερίας του 1821, οι οποίοι προέταξαν εις το Συνταγμα της Α΄ εν Τροιζήνι Εθνοσυνελεύσεως «το όνομα της αγίας και ομοουσίου και αδιαιρέτου Τριάδος», οίτινες εθυσιάσθησαν διά του Χριστού την πίστιν την αγίαν και της πατρίδος την ελευθερίαν.’’
    Ευχαριστώ και συγνώμη αν σας κούρσα

    Γιώργος Μπρούμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο