Τρίτη 18 Αυγούστου 2015

Προς δημοπράτηση οδηγείται η ζεύξη Λευκάδας – Αιτωλοακαρνανίας

        Σε μεγάλη αναμονή είναι πλέον οι ισχυρές τεχνικές εταιρείες της χώρας. Κάτι η μετάβαση από το ένα στο άλλο, κάτι το μειωμένο πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων έχουν δημιουργήσει καθυστερήσεις στην παραγωγή νέων μεγάλων έργων.
      Όπως φαίνεται όμως τους επόμενους μήνες αυτό θα τελειώσει. Όπως έχουμε καταγράψει εδώ στο ypodomes.com, αρχής γενομένης από τον Νοέμβριο, οπότε και ανοίγει η δημοπράτηση για το Νέο Αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου, θα ακολουθήσει μία σειρά από μεγάλα τρανταχτά έργα που είναι απαραίτητα όχι μόνο για την βελτίωση των υποδομών της χώρας αλλά και για την επιβίωση των τεχνικών εταιρειών.........




1.ΚΑΣΤΕΛΙ
Το νέος Διεθνές Αεροδρόμιο στο Καστέλι, έχει προγραμματιστεί να δημοπρατηθεί τον επόμενο μήνα ή το αργότερο μέσα στο Φθινόπωρο που έρχεται. Το κόστος του φτάνει τα 800εκ.ευρώ και αποτελεί το μεγαλύτερο κατασκευαστικό project όλων των εποχών για την Κρήτη. Οι δεσμευτικές προσφορές θα δοθούν από όσους ενδιαφέρονται να αναλάβουν για τα επόμενα 30 χρόνια την κατασκευή και τη διαχείριση του νέου μεγάλου αεροδρομίου της Κρήτης. Οι πληροφορίες μιλούν για τρανταχτές συμμετοχές. Απομένει να το δούμε.

2.ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ
Ξεκινά η τμηματική δημοπράτηση τωων 8 διαγωνισμών που αποτελούν το σαλαμοποιημένο έργο της Δυτικής Ολυυμπίας Οδού στο τμήμα Πάτρα-Πύργος. Με μήκος 75χλμ και κόστος 443εκ.ευρώ, θα είναι (συνολικά) το μεγαλύτερο εν ενεργεία δημόσιο οδικό έργο της χώρας. Σε αυτό περιμένουμε να δημιουργηθούν μεγάλες συμμαχίες για την αναδοχή του και να δοθούν σκληρές μάχες.

3.ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΜΜΗ 4- ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΓΟΥΔΗ
Αν και έχουμε κόψε-ράψε ενδεχομένως να το δούμε να δημοπρατείται εντός του 2016, δηλαδή να ξεκινήσει η α`φάση του διαγωνισμού για το μεγαλύτερο έργο Μετρό της τρέχουσας δεκαετίας και το νέο μεγαλύτερο δημόσιο έργο της χώρας. Με κόστος 1,2δις ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) θα συγκεντρώσει το καθολικό ενδιαφέρον του τεχνικού κόσμου της χώρας και όχι μόνο.

4.ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ-ΣΚΟΥΠΑ ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟ-ΕΙΔΟΜΕΝΗ
Το έργο αυτό θα αναβαθμίσει το σιδηροδρομικό τμήμα  που οδηγεί στα βόρεια σύνορα της χώρας. Πρόκειται για ένα αναγκαίο έργο που θα ολοκληρώσει παλαιότερες εργολαβίες και θα πρστεθεί και η ηλεκτροκίνηση. Η προκήρυξη της δημοπράτησης αναμένεται μέχρι τα τέλη του έτους.

5.-6.ΥΠΟΘΑΛΛΑΣΙΕΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ-ΛΕΥΚΑΔΑΣ 
Με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον περίμένουμε στην πρώτη να δούμε αν τελικά γίνει ο διαγωνισμός τον Σεπτέμβριο ενώ στη δεύτερη αν τελικά προχωρήσει η δημοπράτηση που ξεκίνησε τον περασμένο Ιανουάριο. Το βέβαιο είναι ότι πρόκειται για έργα με σπουδαία σημασία για την περιοχή τους αλλά και έργα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον των μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων.

     Αυτά είναι τα σπουδαιότερα έργα του επόμενου εξαμήνου. Έργα που είναι πολυδιαβασμένα και μερικά από αυτά πολύ-ταλαιπωρημένα. Το πόσο τελικά θα τα δούμε να υλοποιούνται, αυτό εξαρτάται και από το πολιτικό σκηνικό που δείχνει λίγο ασταθές.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
http://www.agriniopress.gr/

2 σχόλια:

  1. Υποθαλασσια χωρίς Άκτιο-αμβρακία δεν υπάρχει νόημα,γι' αυτό το βάρος πρέπει να πέσει εκεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εργο σε μια σεισμόπληκτη περιοχή και μάλιστα πάνω στα σημεία εκδήλωση σεισμών πάνω του 6 της κλίμακας.
    Χρήμα για τις εταιρείες σε μια ανύπαρκτη ανάγκη. Η μο΄νη ανάγκη είναι να πληρώνει κάθε διαβάτης σε κάθε πέρασμά του.
    Λευκαδίτες και ξηρομερίτες θα πληρώνουν το φόρο της διάβασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο