Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Πανελλήνιες διακρίσεις για τον Κένταυρο Αστακού στο Taekwondo



-ΧΑΛΚΙΝΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ Η ΑΘΛΗΤΡΙΑ ΖΟΥΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
-4Η ΘΕΣΗ Η ΑΘΛΗΤΡΙΑ ΚΟΝΙΩΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ

      Για άλλη μια φορά  η πόλη του Αστακού εκπροσωπήθηκε επάξια στο πανελλήνιο με τα κορίτσια  του ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ να ξεχωρίζουν ανάμεσα σε κορυφαίες αθλήτριες από όλη την Ελλάδα. 
    Ο Δυναμικός σύλλογος του Αστακού συμμετείχε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα Ανδρών-γυναικών που διεξήχθη την 28-2 και 1-3-2015 στη Χαλκίδα με δύο αθλήτριες και κατάφερε  να διακριθούν και οι δύο, ΤΡΙΤΗ στην Ελλάδα στην κατηγορία της βγήκε η αθλήτρια ΖΟΥΛΑ Κων/να και ΤΕΤΑΡΤΗ η αθλήτρια ΚΟΝΙΩΣΗ Γεωργία.........

 
      Ο ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ για μια ακόμη φορά επιβεβαίωσε  τη φήμη ότι είναι ένα από τα πιο οργανωμένα δυνατά και πειθαρχημένα σωματεία στην Ελλάδα  το οποίο συμβάλει ενεργά στην αθλητική ανάπτυξη  της περιοχής βοηθώντας τους νέους, εκτός των άλλων να φτάνουν στην αθλητική κορύφωση μέσω του πρωταθλητισμού.

ΟΙ ΔΥΟ ΑΘΛΗΤΡΙΕΣ ΔΗΛΩΣΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ: 
ΖΟΥΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ:
Πρώτα θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Δάσκαλό μου  κ. ΜΑΡΙΝΟ Γεώργιο που με στηρίζει και προσπαθεί για το καλύτερο αποτέλεσμα. Ήταν ένα δύσκολο πρωτάθλημα  με πολύ καλό επίπεδο αθλητών και είμαι πολύ χαρούμενη που κατάφερα να διακριθώ ανάμεσα στις καλύτερες αθλήτριες  στην Ελλάδα κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο. Πριν τους αγώνες είχε προηγηθεί μια πολύ καλή προετοιμασία και ήμουν έτοιμη αγωνιστικά και ψυχολογικά. Το ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ πέρα από την αυτοάμυνα και τα γενικότερα οφέλη στην αγωνιστική του μορφή είναι ένα συναρπαστικό άθλημα. Μου αρέσει ο πρωταθλητισμός και νοιώθω πολύ όμορφα που ανήκω σε έναν από τους καλύτερους συλλόγους. Επόμενος στόχος μου είναι η διάκριση στο Ανοιχτό πρωτάθλημα που θα διεξαχθεί στην Βουλγαρία την 21-22/3/2015 ευχαριστώ.

ΚΟΝΙΩΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑ:
Η ψυχολογική στήριξη και οι σημαντικές συμβουλές-τακτικές από τον δάσκαλό μου με οδήγησαν στην κατάκτηση της 4ης θέσης στο πανελλήνιο πρωτάθλημα Ανδρών-γυναικών. Την πορεία μου ανέκοψε η αθλήτρια που πήρε τελικά το χρυσό μετάλλιο και η οποία είναι πρωταθλήτρια της κατηγορίας τα τελευταία χρόνια. Ευχαριστώ τον Δάσκαλό μου κ. ΜΑΡΙΝΟ Γεώργιο για το μοναδικό ταξίδι εμπειριών, αξιών ιδανικών που μου έχει χαρίσει και που στέκεται δίπλα μου εδώ και δέκα χρόνια. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω και τον δάσκαλο κ. ΜΠΟΥΤΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ ο οποίος με έχει βοηθήσει το χρονικό διάστημα που προπονούμε στην Αθήνα. Ο πρωταθλητισμός στο ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ είναι δύσκολο πράγμα θέλει πολύ δουλειά αλλά στο τέλος σε δικαιώνει. Εμένα με έχει ήδη δικαιώσει γιατί πέρα από τις αγωνιστικές μου επιτυχίες έχω λάβει ως πανελληνιονίκης και τα μόρια που προβλέπει ο Αθλητικός νόμος και έτσι πέτυχα και σπουδάζω στη σχολή της προτίμησης μου. Αλλά πέραν του πρωταθλητισμού στον ΚΕΝΤΑΥΡΟ το ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ διδάσκεται σε όλη του τη μορφή δίνοντας ταυτόχρονα έμφαση στην πνευματική καλλιέργεια και στην ολοκλήρωση του χαρακτήρα. Εύχομαι καλή επιτυχία στους συναθλητές μου που λάβουν μέρος σε λίγες ημέρες στο Διεθνές πρωτάθλημα στη Βουλγαρία ευχαριστώ. 

    Η επόμενη αγωνιστική υποχρέωση για τον ΚΕΝΤΑΥΡΟ είναι εκτός Ελλάδος. Συγκεκριμένα ο σύλλογος προετοιμάζεται να λάβει μέρος στο Διεθνές Ανοιχτό πρωτάθλημα ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ που θα διεξαχθεί στην ΣΟΦΙΑ της Βουλγαρίας με μια πολυμελής αποστολή αποτελούμενη από 21 αθλητές οι οποίοι θα ριχτούν στην μάχη για διάκριση αντιμετωπίζοντας αθλητές από διάφορες χώρες της Ευρώπης και όχι μόνο.
Ευχόμαστε καλή δύναμη και καλή επιτυχία.

Δελτίο Τύπου  ΑΜΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ Αστακού 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο