Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Αποστόλης Πανταζής: «Όσο θα είμαι εγώ μπροστά στον Αίολο κάθε χρόνο θα ανεβαίνει κατηγορία»

   Με αφορμή ανώνυμα σχόλια που καλλιεργούν γκρίνια και εσωστρέφεια στον Αίολο Αστακού, ο πρόεδρος της ομάδας Αποστόλης Πανταζής, δείχνει το σκληρό του πρόσωπο  και δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του, δηλώνοντας:  «Όσο θα είμαι εγώ μπροστά στον Αίολο κάθε χρόνο θα ανεβαίνει κατηγορία και ο Αντιπρόεδρος Κώστας Λύχνος θα ειναι παντα εκεί. Όσο είμαι εγώ μπροστά η ευθύνη ειναι δική μου και η αποτυχία άγνωστη λέξη».
Αναλυτικά η Δήλωση του Αποστόλη Πανταζή: 

         Λοιπόν ανώνυμοι μάγκες που τα ξέρετε ολα σταματήστε τις πονηριές και αφήστε το Δ.Σ. του Αιόλου να κάνει την δουλειά του. Καλά φιλότιμο και ντροπή δεν έχετε πάνω σας, τι πράγματα ειναι αυτά!!!
     Δημιουργείτε θέματα και παρακαλάτε να μην πετύχουμε το στόχο μας αλλά όσο θα είμαι εγώ μπροστά στον Αίολο κάθε χρόνο θα ανεβαίνει κατηγορία και ο Αντιπρόεδρος Κώστας Λύχνος θα είναι πάντα εκεί – δεν αποφασίζει κανείς για το ποιός και πότε πρέπει να φύγει – αυτο θα το πω μόνο εγώ......



      Τώρα εαν εσείς κάποιοι πονηροί που αγαπάτε τόσο πολύ την ομάδα και νομίζετε οτι μπορείτε να κάνετε περισσότερα και καλύτερα πράγματα εγώ δεν έχω καμιά αντίρρηση να σας την παραδώσω την ομάδα και να σας ευχηθώ καλή τύχη – αλλά όσο είμαι εγώ μπροστά η ευθύνη ειναι δική μου και η αποτυχία άγνωστη λέξη.

Α.Ν. ΠΑΝΤΑΖΗΣ

2 σχόλια:

  1. φιλε Αποστολη μακαρι να πετυχεις τους στοχους που εχεις θεσει με τον ΑΙΟΛΟ. Μην ξεχνας ομως οτι ο Αστακος εχει κ αλλη ομαδα τον ΗΡΑΚΛΗ με ετος ιδρυσης το 1956 την οποια υποσχεθηκες να βοηθησεις και δυστυχως εγκατελειψες αναγκαζοντας τα μελη του συμβουλιου που σε στηριξαν να ζητιανευουν σε δυσκολους καιρους συνδρομες απο τον κοσμο. ΚΡΙΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτό είναι που λέμε τζάμπα μάγκας φίλτατε 9.57. καλά τα λές

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο