Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

O δικηγόρος Ευάγγελος Παπαγεωργίου υποψήφιος Βουλευτής με τους Ανεξάρτητους Έλληνες

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ – ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
Υπ. Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας

  Γεννήθηκα το 1961 στην Αθήνα, καταγόμενος από μεσοαστική οικογένεια με ρίζες από την Κλεπά Ναυπακτίας.
  Σπούδασα στην Νομική Σχολή Θράκης και μετά την στρατιωτική μου θητεία μετεκπαιδεύτηκα στο Λονδίνο στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο.
Ομιλώ Αγγλικά – Γαλλικά και  έχω τέσσερα παιδιά. 
    Είμαι αυτοδημιούργητος μαχόμενος δικηγόρος και βιώνω καθημερινά στα δικαστήρια τα προβλήματα του Έλληνα και το δράμα που περνά στα χρόνια των μνημονίων......



     Είμαι μέλος της Πανελλήνιας Επιτροπής Δικηγόρων για την διεκδίκηση των γερμανικών επανορθώσεων και αποζημιώσεων και έχω δώσει σειρά διαλέξεων σε όλη την χώρα για το υψίστης σημασίας εθνικό αυτό θέμα. 
     Συμμετέχω στην Κίνηση Πολιτών κατά των πλειστηριασμών ακινήτων από τις Τράπεζες, έχοντας ανακόψει και μπλοκάρει πάνω από 200 εκπλειστηριάσεις κατοικιών και καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα.
   Ασχολούμαι με διάφορα κοινωνικά θέματα, όπως ο εξορθολογισμός του οικογενειακού δικαίου με την συνεπιμέλεια των ανηλίκων τέκνων από τους διαζευγμένους γονείς και ο εκσυγχρονισμός της αθλητικής νομοθεσίας, ως εμπνευστής της κίνησης για την καταπολέμηση της βίας στους αθλητικούς χώρους. 
    Θέτω τον εαυτό μου στην κρίση σας γιατί πιστεύω ότι ο πολιτικός πρέπει να προσφέρει στον κόσμο και να υπηρετεί πάντα τον πολίτη. 

ΔΙΗΜΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ

     Ό  υποψήφιος  Βουλευτής  των Ανεξαρτήτων Ελλήνων στον Νομό Αιτωλοακαρνανίας  Ευάγγελος Παπαγεωργίου θα βρεθεί το Σαββατοκύριακο 10/01 και 11/01/2015 στην πόλη του Αγρινίου και θα έχει επαφές με απλούς πολίτες και τοπικούς παράγοντες. 


ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
ΤΗΛ: 694 593 0606
mail: evpapage@evpapage.gr
FB: Ευάγγελος Παπαγεωργίου
www.evpapageorgiou.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο