Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Στη φυλακή οδηγήθηκε η Αδαμαντία Αγγελέτου δικηγόρος του Παναγιώτη Βλαστού

Στη φυλακή οδηγείται η δικηγόρος Αδαμαντία Αγγελέτου καθώς κρίθηκε προφυλακιστέα μετά την απολογία της στον ανακριτή διαφθοράς που ερευνά το κύκλωμα που δρούσε με έδρα τις φυλακές Κορυδαλλού.
Προφυλακιστέος κρίθηκε και ο Δήμ. Χατζησταύρου.

Ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους (απαγόρευση εξόδου από τη χώρα και εμφάνιση σε αστυνομικό τμήμα της περιοχής τους) αφέθηκαν η επίδοξη «πιλότος» Μαρία Μουζακίτη, ο Π. Λασιθιωτάκης και ο αστυνομικός Π. Στουρνάρας στον οποίο επιβλήθηκε εγγύηση 1000 ευρώ.

Δεν είχα σχέση με τον Βλαστό

 Η Μαρία Μουζακίτη αρνήθηκε τις κατηγορίες που της αποδίδονται. Υποστήριξε στην απολογία της, ότι από τη στιγμή που συνεργαζόταν με την Πέννυ Καρπούζου στο μαγαζί και γνωρίζοντας τη σχέση της με τον Π. Βλαστό, δεν μπορούσε να της αρνείται γιατί φοβόταν. 
Ισχυρίστηκε ότι την ακολουθούσε χωρίς να γνωρίζει αν υπήρχε κάποιο σχέδιο απαγωγής ή εκβίασης σε βάρος τραπεζικού στελέχους. Υποστήριξε ότι όταν κατάλαβε πως κάτι ύποπτο συνέβαινε  και και ότι μπορεί να "μπλέξει" άρχισε να απομακρύνεται...........


Για τα μαθήματα που έκανε ως πιλότος ελικοπτέρου υποστήριξε ότι η Πέννυ Καρπούζου την έπεισε να τα κάνει.

Η ίδια δέχτηκε, όπως ισχυρίστηκε, επειδή υπήρξε αεροσυνοδός και της άρεσε η ιδέα. Ωστόσο, όπως είπε, κάποια στιγμή αντιλήφθηκε οτι ήθελαν να τη χρησιμοποιήσουν «και επίτηδες απέτυχε στις εξετάσεις και δεν πήρε το δίπλωμα».
Δεν είχα σχέση με τον Βλαστό.Η Λίτσα ότι λέει για μένα το κάνει για λόγους εκδίκησης  

Η δικηγόρος του Π. Βλαστού που, όπως έχει υποστηρίξει η πρώην ερωμένη του Πέννυ Καρπούζου, είχε σχέσεις μαζί του αρνήθηκε τις κατηγορίες και διέψευσε ότι υπήρξε ερωμένη του βαρυποινίτη.

Στην απολογία της η Αδαμαντία Αγγελέτου υποστήριξε οτι
οι συνθήκες κράτησης στις φυλακές ήταν τέτοιες που δεν επέτρεπαν προσωπική σχέση.«Καμία προσωπική σχέση-πλην της δικηγορικής- δεν είχα με το Βλαστο. Τον γνώρισα πριν από 2 χρόνα όταν διορίστηκα αυτεπαγγέλτως σε δικαστήριό του.» Η δικηγόρος υποστήριξε ότι η εξαφέλφη του Π. Βλαστού καταφέρεται εναντίον της για λόγους εκδίκησης.

Ισχυρίστηκε ότι «η Λίτσα λέει ότι λέει για μένα για λόγους εκδίκησης. Επειδή αρνήθηκα να τη βοηθήσω πριν από περίπου ένα μήνα, όταν ο Βλαστός στη δίκη τους στη Λάρισα για την απόπειρα απόδρασης από τις φυλακές Τρικάλων, την κατήγγειλε ότι οργάνωσαν μαζί την απόδραση και ότι έβαζε βόμβες για λογαριασμό του. Εγώ υπερασπίζομαι και δεν ταυτίζομαι με τον πελάτη μου.»

Τι είπε ο αστυνομικός Π. Στουρνάρας

 Ο κατηγορούμενος αστυνομικός, Π.  Στουρνάρας, κατέθεσε στην απολογία του ότι: "Κάποια άγνωστη σε εμένα γυναίκα έφερε στο σπίτι μου ένα κινητό τηλέφωνο. Το παρέλαβε ο γιος μου. Νόμιζα ότι είναι δώρο. Δεν ήξερα. Αργότερα ο Βλαστός μου είπε στη ΓΑΔΑ ότι μου το έστειλε εκείνος. "Εγώ στο έστειλα" μου είπε και του απάντησα "δεν το θέλω; πάρ'το πίσω". Μου είπε "Κράτα το κάν'το ότι θες".
Δεν μου ζήτησε να τον βοηθήσω σε απόδραση, ούτε μου έδωσε κάποιος χρήματα. Ήταν βλακεία μου που κράτησα το κινητό."

Λασιθιωτάκης:Δεν γνωρίζω τη Λίτσα 

Ο κατηγορούμενος Π. Λασιθιωτάκης, αρνήθηκε ότι μετέφερε 20 κιλά εκρηκτικών όπως υποστηρίζει στην κατάθεση της η Λίτσα Βλαστού. Υποστήριξε ότι η Λίτσα "είπε όσα είπε για μένα επειδή δεν θέλει να πάει φυλακή. Δεν τη γνωρίζω. Την έβλεπα στις φυλακές Κορυδαλλού στη δίκη για την απαγωγή Παναγόπουλου. Εκείνη πήγαινε να δει το Βλαστό και εγώ τον αδελφό μου, που είναι και αυτός κατηγορούμενος. "

Τις κατηγορίες για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση και κατοχή εκρηκτικών αρνήθηκε και ο Δήμ. Χατζησταύρου.


http://www.thetoc.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο