Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Θύμιος Σώκος: Στηρίζω κριτικά τον Γιώργο Παπανδρέου

"Αρνήθηκα τις  προτάσεις του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών, να μετάσχω ως επικεφαλής στο ψηφοδέλτιο της Αιτωλοακαρνανίας"

ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΩΗΝ ΝΟΜΑΡΧΗ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΘΥΜΙΟΥ ΣΩΚΟΥ
       Στηρίζω κριτικά το εγχείρημα του Γ. Παπανδρέου θυμίζοντας προς άπαντες ότι ήμουν ο πρώτος που εκδηλώθηκα υπέρ του πρώην πρωθυπουργού στις εσωκομματικές εκλογές του ΠΑΣΟΚ το 2007. 
    Είμαι στρατευμένος τέσσερις δεκαετίες στις ιδέες και τις αξίες ενός αποκεντρωμένου κράτους, χωρίς να εμπλέκομαι στην κεντρική πολιτική σκηνή.
    Ήμουν, είμαι και θα είμαι απλός στρατιώτης του κινήματος και ενεργός πολίτης που έχω εργαστεί δεκαετίες για την Περιφερειακή ανάπτυξη, για την παραγωγική ανασυγκρότηση και την αξιοποίηση του πλούτου της Αιτωλοακαρνανίας και αυτό θα συνεχίσω να κάνω.......


      
    Καιροσκοπικές κινήσεις δεν ταιριάζουν στην πορεία μου, το ήθος μου, την ιδεολογία μου καθώς και στην αντίληψη που έχω για την πολιτική για αυτόν το λόγο αρνήθηκα τις  προτάσεις του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών, να μετάσχω ως επικεφαλής στο ψηφοδέλτιο της Αιτωλοακαρνανίας.

2 σχόλια:

  1. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ, ΤΟΝ ΚΑΤΣΙΦΑΡΑ ΕΙΧΕ ΕΠΙΛΕΞΕΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ, ΟΧΙ ΤΟΝ κ ΣΩΚΟ. ΤΙ ΣΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΩΡΑ ΙΣΩΣ ΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ .ΤΑ ΠΕΡΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΡΤΑΣΕΙ. ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΥΝΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν επέλεξε ο Παπανδρέου τον Κατσιφάρα πατριώτη. Δεν τα ξέρεις καθόλου καλά. Κάποιοι άλλοι έβαλαν βέτο υποψηφιότητας Σώκου στο παρά πέντε (στην κυριολεξία, θυμήσου τι γινόταν στο συνέδριο και τελευταία ανακοινώθηκε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, 12 τα μεσάνυχρα) και τώρα παράτησαν και το ΠΑΣΟΚ και το ΚΙΔΗΣΟ και ζητάνε ψήφους για "άλλες πολιτείες, αναρχικές" που έχει τραγουδήσει και η μέγιστη Βιτάλη. Δεν τούς κάνει το ΠΑΣΟΚ του 3%. Δυστυχώς, κουτόχορτο τρώμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο