Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Βολές από την Ανθή Παπαθανασίου για τους χειρισμούς της Νομαρχιακής του ΣΥΡΙΖΑ

     Η Ανθή Παπαθανασίου που τελικά δεν βρέθηκε στη λίστα της Αιτωλοακαρνανίας του ΣΥΡΙΖΑ κοινοποιεί στα ΜΜΕ την επιστολή που κατέθεσε στην Νομαρχιακή του Συριζα Αιτωλοακαρνανίας, μετά την αντικατάστασή της από τη Βαλάντη Ευπατρίδη.
    Η κα Παπαθανασίου εν ολίγοις βάλλει κατά της Νομαρχιακής Επιτροπής με αφορμή το γεγονός ότι δόθηκαν στη δημοσιότητα η λίστα -που την συμπεριλάμβανε- του ΣΥΡΙΖΑ. «Όταν όμως μία λίστα υποψηφίων κλείνει και δίδεται στη δημοσιότητα, τότε παύει να είναι εσωτερική κομματική υπόθεση και γίνεται δημόσια πράξη, ενώ τα πρόσωπα που μετέχουν σ” αυτή, γίνονται δημόσια πρόσωπα. Αυτό αποκλείει την οποιαδήποτε αλλαγή για λόγους σεβασμού προς το πρόσωπο του υποψηφίου και για λόγους πολιτικού ήθους, ιδιαίτερα όταν μιλάμε για κόμματα αρχών» αναφέρει χαρακτηριστικά ζητά να γίνει δημόσια πλέον αναφορά στους λόγους της αντικατάστασής της από τη λίστα.
Αναλυτικά:..............



Προς τη Νομαρχιακή Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ νομού Αιτωλοακαρνανίας.
Mε κοινοποίηση:
Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ.
ΜΜΕ

Κυρίες και κύριοι, μέλη του ΣΥΡΙΖΑ
    Μετά την οριστικοποίηση από την πλευρά σας της λίστας των υποψηφίων για τις προσεχείς βουλευτικές εκλογές και με δεδομένο ότι η γενική στροφή είναι προς όφελος του κόμματός σας το οποίο βαίνει με μεγάλους βηματισμούς προς την εξουσία, εύχομαι μέσα από την εκλογική νίκη να διαμορφώσετε τους όρους για μια πραγματικά αριστερή διακυβέρνηση.
       Η προηγηθείσα ωστόσο πολιτική σας της διεύρυνσης, έφερε στο κόμμα σας άτομα από διαφόρους πολιτικούς χώρους ή ανένταχτους. Εξ αιτίας αυτού του πολιτικού σας ανοίγματος, βρέθηκα και εγώ στο κόμμα σας ως υποψήφια για τη βουλευτική λίστα. Για να ακριβολογήσω η υποψηφιότητα κατετέθη ερήμην μου από το μέλος σας Γιώργο Γεωργίου στη συγκέντρωσή σας της 29-12-2014, ενώ εγώ το έμαθα εκ των υστέρων, καθότι ουδέποτε μέχρι σήμερα επεχείρησα ή σκέφθηκα, να κομματικοποιήσω τη ζωή μου και την πολιτική μου παρουσία και αυτό για τους εξής λόγους:
-πιστεύω, ανήκω και στηρίζω μόνον πρωτοβουλίες πολιτών, τις οποίες εδώ και τριάντα χρόνια στον τόπο μας υπηρετώ με λόγο και ισόβαρη πράξη, κερδίζοντας τη χαρά της συλλογικής δράσης και την πολύτιμη ταυτότητα του ενεργού πολίτη.
-Θεωρώ τα κόμματα εξουσίας, κοινότητες συμφερόντων, που εξασφαλίζουν στα μέλη τους προνόμια σε βάρος του εθνικού συνόλου, ενώ φέρουν τεράστια ευθύνη διότι επιδιώκουν και μεθοδεύουν τη διατήρηση του κοινωνικού σώματος σε αγελαία μορφή, εγκλωβίζοντας έτσι την ανθρώπινη δυνατότητα. 
-Θεωρώ τα κόμματα διαμαρτυρίας, ομάδες αυτοθαυμαζόμενων ατομικοτήτων και για τούτο αδύναμα για ουσιαστική και αποτελεσματική κοινωνική παρέμβαση. Και όσοι πραγματικά αξιόλογοι αριστεροί υπάρχουν, συνθλίβονται και παροπλίζονται μέσα από μία στατικότητα και από αναζητήσεις επί της διαδικασίας. Έχω εγγενή αδυναμία, ήτοι εκ γενετής αναπηρία να κατανοώ κάποιες κομματικές λογικές και πρακτικές -ευτυχώς- και εκ τούτου ο λόγος και η παρουσία μου ήταν πάντα πολιτικός και ουχί κομματικός, ενώ στα σαράντα χρόνια κοινωνικής δράσης μου, παρέμεινα μακράν οποιασδήποτε κομματικής ομάδας.

      Για πρώτη φορά στη ζωή μου παραβίασα τις αρχές μου αυτές, όταν στις 30-12-2014 παρουσιάστηκα στη Νομαρχιακή σας Επιτροπή. Ο μοναδικός λόγος που το έκανα ήταν το μέλος σας, ο Γιώργος ο Γεωργίου, που μου επέβαλε την υποψηφιότητα, δηλαδή δεν αυτοπροτάθηκα όπως άλλοι και επειδή θεωρώ τον προτείναντα χαρισματική και ελπιδοφόρα παρουσία στον πολιτικό χώρο, έναν νέο με παιδεία, πεφωτισμένο, ικανό και υψηλού ήθους αριστερό, εξέλαβα την πρότασή του σαν πρόταση τιμής και δέχθηκα. 
    Δέχτηκα από ένα ηθικό χρέος που απέρρεε μέσα από την ιδιότητά μου της παιδαγωγού απέναντι σ” έναν πρώην μαθητή, στον οποίο είχα διδάξει τις αρχές του πολιτικού λόγου, της πολιτικής αρετής και της Ελληνικής πολιτειακής σκέψης και πράξης. Από αυτή την ηθική, απέναντι σ” έναν νέο άνθρωπο, δέσμευση και μόνον και από μία συμφωνία σ” ένα σύστημα ιδεών, κατέθεσα την υποψηφιότητά μου, με όπλα μου τη μαχητικότητά μου, την κοινωνική μου ευαισθησία την παιδεία μου, το ήθος την πολιτική μου σκέψη, και την επί μακρόν δράση και προσφορά μου στον τόπο.

    Πρωτοβάθμια εσείς σαν Νομαρχιακή Επιτροπή με προτείνατε και στειλάτε το όνομά μου στην Αθήνα. Στην Αθήνα η Κεντρική Επιτροπή του κόμματός σας υπό τον πρόεδρο κ. Τσίπρα, παμψηφεί ενέκρινε την υποψηφιότητά μου. 
    Στις 6-1-2015 γύρω στις 11 το βράδυ μετά την περαίωση της διαδικασίας για τη συγκρότηση της λίστας, με πληροφόρησε μέλος σας ότι δώσατε στα ΜΜΕ τα ονόματα των υποψηφίων μέσα στους οποίους και το όνομά μου. Μία ώρα αργότερα από το ίδιο μέλος σας, πληροφορήθηκα την αλλαγή της λίστας και την αντικατάστασή μου από άλλο πρόσωπο και κομματικό σας μέλος, την κυρία Ευπατρίδη Βαλάντη, η οποία δεν ενεκρίθη από την Κεντρική Επιτροπή και επελέγη εκ των υστέρων από σας και όπως μου είπε το μέλος σας με διαδικασίες που αντίκεινται στον κανονισμό του κόμματος. 
    Η ακύρωση λοιπόν μιας διαδικασίας ουχί απλά ώριμης αλλά περαιωμένης, γεννά εδώ τον προβληματισμό μου για την πολιτική τάξη. Γνωρίζουμε όλοι ότι όσο μία λίστα παραμένει εντός των τειχών της Νομαρχιακής είναι καθαρά εσωτερική σας υπόθεση. Μπορείτε να δεχθείτε ενστάσεις, να καταργήσετε κομματικές αρχές, να υποχωρήσετε σε προσωπικές φιλοδοξίες. Δικαίωμά σας και δεν με αφορά διότι το χρεώνεστε μόνον εσείς και τα μέλη σας. 
     Όταν όμως μία λίστα υποψηφίων κλείνει και δίδεται στη δημοσιότητα, τότε παύει να είναι εσωτερική κομματική υπόθεση και γίνεται δημόσια πράξη, ενώ τα πρόσωπα που μετέχουν σ” αυτή, γίνονται δημόσια πρόσωπα. Αυτό αποκλείει την οποιαδήποτε αλλαγή για λόγους σεβασμού προς το πρόσωπο του υποψηφίου και για λόγους πολιτικού ήθους, ιδιαίτερα όταν μιλάμε για κόμματα αρχών. Αν η λίστα δεν ήταν περαιωμένη, δεν θα τη δίνατε στη δημοσιότητα. Δεν είστε αδαείς καλαθοπλέκτες, είστε πρόσωπα, σκεπτόμενα και μάλιστα αριστερά.

      Στο σημείο αυτό σας διαβεβαιώ με το λόγο της τιμής μου ότι ουδένα πρόβλημα θα είχα με την αντικατάστασή μου, αν εγένετο πριν από την δημοσιοποίηση της λίστας. Άλλωστε εγώ δεν διαθέτω κομματικό τάλαντο, το οποίο είμαι βεβαία ότι διαθέτει η κυρία Ευπατρίδη, ως παλαιό στέλεχος. Απορίας άξιο λοιπόν για ποιο λόγο η επιλογή της κυρίας Ευπατρίδη δεν έγινε εξ αρχής. Επειδή ωστόσο ποτέ δεν θα μπορούσα να πιστέψω ότι ένα σοβαρό κόμμα και μάλιστα αριστερό θα μπορούσε να υποχωρήσει σε παλαιοκομματικές πρακτικές, σε προσωπικές φιλοδοξίες και η συλλογικότητά του να εγκαταλείψει τη θέση της στο ατομικό συμφέρον.
      Επειδή στο μικρό μέρος που ζούμε, εύκολα δημιουργούνται ιστορίες επιστημονικής φαντασίας για πρόσωπα. Επειδή ένα κομμάτι της δημοσιογραφίας στην πόλη μας έχει μια κατώτερη αντίληψη για τη λειτουργία του και δημιουργεί μέσα από προσωπικές επιθέσεις και φανταστικές ιστορίες αντιπαλοτήτων, όχληση. (Ήδη σε κάποιο site διάβασα τα εξής: παίζει μέχρι την τελευταία στιγμή μια αλλαγή και συγκεκριμένα της κυρίας Παπαθανασίου, αφού υπάρχει ένα ακόμη όνομα γυναίκας (και πολύ πιο σοβαρό κατά τη γνώμη πολλών) που έχει ζητηθεί να την αντικαταστήσει). 

       Για τους ανωτέρω λόγους και αφού σας ευχαριστήσω για την όση στήριξη μου παρείχατε και αφού ευχηθώ σε όλους επιτυχία, παρακαλώ δημόσια να αναφέρετε τους λόγους της αντικατάστασής μου, την οποία κάνατε μία ώρα μετά από την επίσημη ανακοίνωσή σας για την ένταξή μου, υπερασπιζόμενοι όχι μόνο εμένα, όπως οφείλετε, αλλά και την τιμή των μελών σας και την τιμή της Αριστεράς.

Μετά τιμής
Ανθή Παπαθανασίου

http://www.agrinioculture.gr/

2 σχόλια:

  1. ε καλα . μπορει να φτιαξει η υποψηφια αλλη μια συνιστωσα να λεει τη πικρατης. σαμπως ξερει ποια συνιστωσα εκανε ενεργειες για οτι εγινε. ετσι θελουν να κυβερνησουν οι συνιστωσες? αλλα λεει ο ενας αλλα ο αλλος αλλα η καθε συνιστωσα. και καλα να κανουν μονοι τουςκαι μεταξυ τους οτι κανουν και το κρυβουν με μαεστρια.εμας τους ελληνες δε μας κοροιδευουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θάθελα να ξέρω ΠΩΣ αισθάνεται ο κ. Γεωργίου - γιατί αυτός προδόθηκε από το κόμμα του που σε οδήγησε. Αλλά και συ, συντρόφισσα, δεν υποψιάστηκες ότι τόσες συνιστώσες δύσκολα συμπίπτουν ; Το ξέρει και η κουτσή Μαρία στην Ελλάδα , άσχετα αν στην απόγνωσή του τους ψηφίζει. Άλλωστε, γνωστό το φαινόμενο των κεντροαριστερών κοψοχέρηδων, μετά την απομάκρυνση από τη κάλπη. Ο λογαριασμός όμως έρχεται σε μας , που δεν φταίμε σε τίποτε να πληρώνουμε τα ιστορικά σας απωθημένα , 70 χρονια μετά το συμμοριτοπόλεμο και την αλλαγή 3 τουλάχιστον γενιών

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο