Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Ευχαριστήριο του Κώστα Γαλάνη για την εκλογή του

Συμπατριώτισσες και συμπατριώτες,
     Τώρα που κόπασε ο θόρυβος απ’ τις δημοτικές εκλογές, θεωρώ ότι είναι η πιο κατάλληλη στιγμή να σας απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ, για την αγάπη και τη συμπαράστασή σας στον έντιμο και δύσκολο προεκλογικό αγώνα μου και για την εκλογή μου ως Τοπικό Σύμβουλο Δ.Δ. Αστακού.
       Θέλω ξανά να σας διαβεβαιώσω ότι το όραμά μου για έναν ελκυστικό Αστακό παραμένει ακέραιο και θα το υπηρετήσω μ’ όλες μου τις δυνάμεις και τη δική σας στήριξη.......



    Θεωρώ βέβαιο ότι θα μου ανατεθούν συγκεκριμένες αρμοδιότητες και μ’ αυτή την προϋπόθεση θα δουλέψω μεθοδικά και ακούραστα. 
     Φυσικά θα είμαι πάντα στη διάθεσή σας να συζητάμε και να βρίσκουμε από κοινού λύσεις στα προβλήματα της καθημερινότητάς μας.
Και πάλι ευχαριστώ


Με εκτίμηση Κώστας Γαλάνης

2 σχόλια:

  1. Κ. Κώστα νομίζω με μακαρονάδα ο αστακός είναι όντος πολύ ελκυστικός
    Ζαρκαδουλας θα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΛΛΙΣΩΡΑΣ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΄... [ΔΕΝ ΛΕΣ ΟΜΩΣ ΣΤΑΡΑΤΑ ΤΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΘΕΛΕΙΣ], Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΖΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΝΑ ΣΟΥ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΑΣΤΑΚΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ.Ο ΛΑΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΗ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΥΡΙΕ ΓΑΛΑΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο