Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Κόλαφος η εισαγγελέας για τον Τσοχατζόπουλο: Δόλος πίσω από την απόκρυψη του ακινήτου

 
Σύμφωνα με την εισαγγελική λειτουργό ο κατηγορούμενος πρώην υπουργός προέβη ηθελημένα στη μη δήλωση ακινήτου για να αποκρύψει την προέλευση των χρημάτων που έπρεπε να δικαιολογήσει για την αγορά του νεοκλασικού ακινήτου της Διονυσίου Αρεοπαγίτου.

Η κ. Πιστόλη στην αγόρευσή της απέρριψε τον υπερασπιστικό ισχυρισμό του Άκη Τσοχατζόπουλου περί πλάνης επισημαίνοντας ότι δεν συγχωρείται άγνοια νόμου σε κανέναν και πολύ περισσότερο σε υπουργό.

Νωρίτερα απολογούμενος ο πρώην υπουργός απέδωσε την τσαπατσουλιά όπως την χαρακτήρισε σε λάθος της λογίστριας και των τότε νομικών του συμβούλων. «Σαφώς έχω ευθύνη. Δεν είχα μόνο εγώ αλλά και η λογίστριά μου και ο τότε δικηγόρος μου. Είχα βαθιά πεποίθηση ότι έκανα το σωστό. Δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ με λεπτομέρειες. Τόσα χρόνια κανείς δεν εμφανίστηκε να με ενημερώσει για την αλλαγή του νόμου» ισχυρίστηκε ο πρώην υπουργός επικαλούμενος ότι από πλάνη υπέπεσε στο αδίκημα.

Μόνο που λησμόνησε τη λεπτομέρεια ότι ο ίδιος είχε ψηφίσει αυτό το νόμο το 2003! Τέλος ο Άκης Τσοχατζόπουλος υπερασπιζόμενος την αθωότητά του κατέληξε «από πλάνη και χωρίς πρόθεση έγινε αυτό μετά από 28 χρόνια πολιτικής δράσης. Η επίθεση ξεκίνησε με μία επικοινωνιακή καταιγίδα και οδήγησε σε καταστροφική εικόνα για εμένα και τη σύζυγό μου».
πηγή: imerisia.gr
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο