Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

«Εκνευρίζομαι που όλοι μιλούν για το στήθος μου.Έχω επίσης τέλεια οπίσθια!»: Ποια το είπε;

  

   Είναι sexy, το ξέρει και φυσικά δε ντρέπεται να το πει! Μπορεί να είναι 41 ετών, όμως διαθέτει ένα super καλογυμνασμένο και υγιές κορμί.
Ο λόγος για την Sofia Vergara, η οποία έδωσε συνέντευξη στο Women's Health Μαΐου και φυσικά δεν ξέχασε να εκθειάσει το διάσημο και φημισμένο κορμί της!
Σε ερώτηση του δημοσιογράφου αν ξέρει ότι είναι sexy εκείνη απάντησε: «Ναι, το γνωρίζω, αλλά επίτρεψέ μου να σου πω ότι πάντα όλοι μιλούσαν για το στήθος μου και αυτό με εκνευρίζει. Έχω επίσης τέλεια οπίσθια». Όσο για το ποια στη στιγμή της ημέρας νιώθει περισσότερο sexy; Η Sofia αποκάλυψε πως νιώθει τέλεια αφού κάνει μπάνιο, στεγνώσει τα μαλλιά της και βαφτεί.
πηγή:queen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο