Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗ​ΤΑΣ ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΛΙΜΑΝΤΟ​Υ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "ΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΑΛΛΑΖΕΙ"

Αγαπητοί συνδημότες, αγαπητές συνδημότισσες,
δεν είμαι, ούτε και πρόκειται να γίνω ποτέ επαγγελματίας πολιτικός. Αποφάσισα, ως νέος άνθρωπος, να ασχοληθώ με τα κοινά, καθώς επέλεξα να συμβάλλω, στο μέτρο των δυνατοτήτων μου, στην εξέλιξη και στην ανάπτυξη του τόπου μου και στην ευημερία των δημοτών.

Στόχος μου είναι να συμμετάσχω μαζί σας στη βελτίωση του παρόντος και στην οικοδόμηση του μέλλοντος.



Με αίσθημα ευθύνης, διεκδικώ την ψήφο σας, προκειμένου να αποδοθεί στο Δήμο Ξηρομέρου η λειτουργικότητα και η εικόνα που του αρμόζουν.
 Με εκτίμηση,
Τσιλιμαντός Αθ.Βασίλειος

4 σχόλια:

  1. ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΤΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΣΑΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ.ΣΥΝΧΑΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΟΠΗ ΣΑΣ...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΒΑΣΙΛΗ, ΧΩΡΙΑΝΕ ΜΟΥ, ΓΕΙΤΟΝΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.....ΜΟΝΟ ΝΕΑ ΑΤΟΜΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ..ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. file vasili efxomai apo kardias san neos anthropos na se timisoun oi sumpatriotesmas kai na vrethis sto dioikitiko sumvoulio tou dimou ksiromerou.kalisou epituxia.ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΟΝΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο