Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Δήλωση Υποψηφιότητας Χριστόδουλου Ρηγάλου

Είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό του υποψήφιου δημάρχου Ερωτόκριτου Γαλούνη 'ΔΥΝΑΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ-πρώτα ο πολίτης'.
Γεννήθηκα στο Καραϊσκάκη το έτος 1964 και αποφοίτησα από το Λύκειο Αστακού. Εργάστηκα στην Ολυμπιακή Αεροπορία για 25 χρόνια. Είμαι παντρεμένος, έχω μια κόρη και ζω μόνιμα στο Καραϊσκάκη......


Μου προτάθηκε από τον κύριο Γαλούνη να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο των αυτοδιοικητικών εκλογών του Μαΐου. Έχοντας επίγνωση της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας που βρίσκετε η χώρα, κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση των οικονομικών πόρων των Δήμων, την ανεργία, την απογοήτευση και την δυσπιστία των πολιτών.
Αποδέχτηκα την πρότασή του θεωρώντας τιμή και χρέος μου τη συμμετοχή μου σε μια προσπάθεια που σαν πρώτο στόχο έχει την αποκατάσταση της ηθικής και της εντιμότητας αξιών που έχουν πληγεί βάναυσα τα τελευταία χρόνια ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ. Επόμενος στόχος πρέπει να είναι και θα είναι ένας δήμος λειτουργικός χωρίς σπατάλες, προσιτός και ανθρώπινος στους δημότες του που πρέπει να υπηρετεί και όχι να ταλαιπωρεί.
Πιστεύω ότι ο συνδυασμός ΔΥΝΑΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ με αρχηγό έναν άνθρωπο που γνωρίζει την αυτοδιοίκηση, όσο λίγοι, είναι μονόδρομος εάν θέλουμε να αλλάξουμε τον τόπο μας. Εμείς και θέλουμε και μπορούμε.
Έχοντας απόλυτη αίσθηση της ευθύνης που αναλαμβάνω ζητώ για πρώτη φορά να με τιμήσετε με την ψήφο σας.

Τέλος εύχομαι σε όλους τους υποψηφίους ήθος και δύναμη για όλο το επόμενο διάστημα.

3 σχόλια:

  1. Πως είσαι συνταξιούχος απ τα 40 γιατί δε το λες ντρέπεσαι????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφου βοήθησες με την εργασία σου στήν πρόοδο της Ολυμπιακής και πρόκοψε σειρα τώρα έχει ο Δήμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο