Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΊΚΟΣ: Το χρέος μου απέναντι στα Βλυζιανά

   Σε απάντηση των καλών λόγων του πρώην συνεργάτη μου και τότε Προέδρου του Τοπικού Συμβουλίου  Παναγιώτη Μπαλαδήμα , αφού τον ευχαριστήσω για τα καλά του λόγια , αλλά και για την άψογη και δημιουργική συνεργασία που είχαμε , θέλω να του θυμίσω  αυτό που είχα πει και  στα εγκαίνια του έργου , πως δεν μου χρωστάνε τίποτα , παρά ένα ποτήρι νερό, εάν περάσω ποτέ διψασμένος διαβάτης από τα Βλυζιανά .

Είπα τότε και το λέω και σήμερα  πως δεν έκανα παρά  μόνο το καθήκον- χρέος μου απέναντι στους  κατοίκους των Βλυζιανών  , οι οποίοι κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες αγωνίζονται για να ζήσουν τις οικογένειες τους με αξιοπρέπεια και ότι αυτά τα λίγα παιδάκια δεν μπορούσε να ήταν παιδιά ενός κατώτερου θεού.
Η αγάπη μου γι’ αυτά τα παιδιά πήγαζε από την πίστη στις ιδέες μου και τις αρχές μου. Στην   όποια  μικρή παιδεία διαθέτω , θέλησα  να μυήσω και  αυτά τα παιδιά , καλύπτοντας με ένα μουσαμά( 33χ1,20 μέτρα )  το τσιμεντένιο τοιχίο με   εικόνες  από τα στρουμφάκια , αλλά   και  με τρία ποιήματα του ΚΑΒΑΦΗ , τα οποία  υπάρχουν ακόμη εκεί.
Ένα από αυτά το οποίο είχα πάντα ως οδηγό στην ζωή μου και με οδήγησε και σε αυτή μου την συνέπεια απέναντι στα Βλυζιανά , για την οποία είμαι πολύ υπερήφανος , αδιαφορώντας για κάποιους λαϊκιστές – πολιτικάντηδες  που μου την πέφτανε ,θέλω να θυμίζω λοιπόν σε αυτούς τους  λαϊκιστές – πολιτικάντηδες  τις Θερμοπύλες  του ΚΑΒΑΦΗ , το οποίο μου έχει σημαδέψει την ζωή. 
    
Τιμή σ’ εκείνους όπου στην ζωή των
ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες.
Ποτέ από το χρέος μη κινούντες·
δίκαιοι κ’ ίσιοι σ’ όλες των τες πράξεις,
αλλά με λύπη κιόλας κ’ ευσπλαχνία·
γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι όταν
είναι πτωχοί, πάλ’ εις μικρόν γενναίοι,
πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε·
πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,
πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.

Και περισσότερη τιμή τούς πρέπει
όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
κ’ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία  ευχόμενος σε όλους ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.
Αστακός 11/4/2014
Dr  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΙΚΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο