Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Ευχαριστήρια Επιστολή με αιχμές του Νίκου Ζώγα για το συνέδριο της Ν.Δ.

     
          Αιχμές για «μαγειρέματα και αποκλεισμούς», στη διάρκεια της εκλογής της Πολιτικής Επιτροπής στο Συνέδριο της ΝΔ, αφήνει στην ευχαριστήρια επιστολή του, ο σύνεδρος της Ν.Ο.Δ.Ε Αιτ/νιας και Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Παλαιομάνινας Νίκος Ζώγας, τονίζοντας ότι: 
    «Για την αληθή πραγματικότητα και ως προς την ενημέρωση όσων δεν γνωρίζουν, για να εκλεγεί κάποιος στην Πολιτική Επιτροπή  χρειαζόταν μόνο 150 ψήφοι. Εγώ είχα την τιμή να συγκεντρώσω 315 ψήφους και να καταλάβω την 10η   θέση. Επειδή όμως δεν είχα μπάρμπα στην Κορώνη με θέσανε εκτός Πολιτικής Επιτροπής!».
Αναλυτικά η Ευχαριστήρια επιστολή έχει ως εξής:

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΝΙΚΟΥ ΖΩΓΑ
          Ευχαριστώ πολύ από τα βάθη της καρδιάς μου τους 315 συνέδρους που με τίμησαν με την ψήφο τους και ιδιαιτέρως τους Αιτωλοακαρνάνες για την εκλογή της νέας Πολιτικής Επιτροπής που διεξήχθη την Κυριακή 30 Ιουνίου στο 9ο τακτικό συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας................



      Για την αληθή πραγματικότητα και ως προς την ενημέρωση όσων δεν γνωρίζουν, για να εκλεγεί κάποιος στην Πολιτική Επιτροπή  χρειαζόταν μόνο 150 ψήφοι
         Εγώ είχα την τιμή να συγκεντρώσω 315 ψήφους και να καταλλάβω την 10η   θέση. 
      Επειδή όμως δεν είχα μπάρμπα στην Κορώνη με θέσανε εκτός Πολιτικής Επιτροπής. 
        Αυτό που θέλω να δηλώσω είναι ότι στη ζωή μου έχω μάθει να εκλέγομαι από τον κόσμο και όχι να διορίζομαι. 
     Γιατί εγώ στην παράταξη της Νέας Δημοκρατίας είμαι και θα παραμείνω για την ιδεολογία της και τις αρχές της τις οποίες ίδρυσε ο Εθνάρχης Κωνσταντίνος Καραμανλής.


Υ.Γ. Την Ελλάδα θα την ενώσουμε ξανά με τον απλό κόσμο της παράταξης που πιστεύουν το Ζήτω η  Ελλάδα, Ζήτω η Θρησκεία, Ζήτω η Νέα Δημοκρατία.

6 σχόλια:

  1. αν ολα αυτα τα κανετε για να κλεψετε τις εντυπωσεις μαλλον χασατε....θα πρεπει να μαθετε να ενημερωνετε σωστα τον κοσμο...γιατι δε λετε πως οι ετεροι συνεδροι ειχαν πολλους παραπανω σταυρους απο εσας και για αυτο τον λογο δεν εκλεγηκατε?αλλα δεν σας συμφερει.....οσο αναφορα ιδελογιες εχουν χαθει εδω και χρονια...μαλλον ζητε στον δικο σας κοσμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί πολύ απλά επειδή δεν γνωρίζεις Ελληνικά απ ότι φαίνεται και η θεση που κατέχεις δεν σου αξίζει(την κατέλαβες με μέσον και χωρίς αξιοκρατία), να σου ξαναδιαβάσω αυτά που έγραψα:1ον εκλέχτηκα αξιοκρατικά με τους ψήφους των Συνέδρων και κατέλαβα την 10η θέση.
    2ον αυτοί που εκλέχτηκαν είχαν τον μπάρμπα τους στην Κορώνη με αποτέλεσμα να μην δημοσιεύσουν τους ψήφους τους,και κάποιοι απο αυτούς να έχουν πολύ λιγότερο και απο τους δικούς μου.
    3ον για να εκλεγεί κάποιος στην Πολιτική Επιτροπή χρειαζόταν μόνο 150, εγώ με την προσωπικότητά μου και και με την μαγκιά μου έκλεψα τις εντυπώσεις με 315 ψήφους.
    4ον μου αρέσει ο κόσμος που ζω σε αντίθεη με σένα που πλανέσαι σε παροδικά θεαθήναι.
    Σε ευχαριστώ που ασχολεισαι μαζί μου, γιατί μου δείχνεις καθημερινά οτι δεν περνώ απαρατήρητος και ενδιαφέρεσαι για τον κόσμο μου.

    Ζώγας Νικόλαος
    Μέλος ΝΟΔΕ*
    Μέλος ΝΟΜΕΚΕ *
    Σύνεδρος ΝΔ *
    Πρόεδρος Τ.Κ. Παλαιομανινας

    * Σε αυτά είμαι εκλεγμένος απο τον κόσμο και όχι διορισμένος και επειδή δεν θα ξέρεις τι σημαίνουν, σε αφήνω...στην αμορφοσύνη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΖΩΓΑ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ,
    ΕΔΩ ΚΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΚΛΗΡΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΕΝΕΡΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ .
    ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΤΗ ΔΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗΣ ΚΥΡΙΟΣ ΤΣΙΤΣΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ.
    ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΑΠΟ ΣΕΛΙΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ:
    "που το ξερεις ρε νικο οτι ηταν 315?αφου δεν ανακοινωσαν ψηφους.οι 300 του λεωνιδα ηταν?αυτα δεν τα λεει ουτε ο καταπελτης!!!!!!!!!!!!!!!!"
    ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΛΕΙΨΟΥΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΤΕ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΝΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.
    ΠΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ?ΠΟΣΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝ?ΠΟΣΑ ΤΑ ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΤΑ ΛΕΥΚΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΨΗΦΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΣΙΤΣΕΛΗΣ, ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΖΩΓΑ ΟΤΙ ΣΑΝ ΨΗΦΙΖΑΝ 315 ??
    ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΑΣ ΘΙΓΕΤΕ ΕΜΑΣ ΤΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΜΕ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ "ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΩΝΗ" ?? ΜΙΛΗΣΤΕ ΚΑΘΑΡΑ . ΜΕ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ, ΜΙΣΟΛΟΓΑ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ,ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΛΑΣΠΗ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ , ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΙΛΩΝΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΗΝ Ν.Δ

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι ψηφοφόρος της νέας Δημοκρατίας και αφού κατα τα γραφομενα του κου Ζωγα αυτο το κόμμα κάνει νοθειες δεν το ξανά ψηφίζω!
    Ενας αηδιασμενος ψηφοφόρος της ΝΔμε τη νοθεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ 9.02 εφόσον λες ότι ασχολείσαι με την πολιτική 40 χρόνια πρέπει να ξέρεις πως διενεργούνται οι εσωκομματικές διαδικασίες και εγώ έμεινα μέχρι το τέλος για να μάθω τους ψήφους μου.
    Όσο για το σχόλιο σου που αναφέρεσαι στον Κο Τσιτσελη επειδή είσαι νούμερο και δεν καταλαβαίνεις να σου εξηγήσω ότι εννοούσε πως δεν ξέρω αν ήταν πολλοί περισσότεροι.
    Επίσης να σου ξαναπώ ότι την παράταξη δεν την κατηγόρησα ουδέποτε ούτε και τον αρχηγό μας εγώ απλά ανέφερα τις διαδικασίες γι αυτό σε παραπέμπω στην δήλωση μου. Όσο τα στελέχη τόσο και οι φίλοι της παράταξης ξέρουν πολύ καλά ποιος είμαι και o αγώνας που κάνω είναι και θα είναι αυτός του απλού στρατιώτη.
    Και όλα τα υπόλοιπα είναι της φαντασίας σου και δεν μπορώ να ασχολούμαι με νούμερά, αν θέλεις γράψε επώνυμα.

    Όσο για σένα 10:56 όσο μας πληγώνουν τόσο μας πορωνουν,γι αυτό προσπαθούμε να την αλλάξουμε προς το καλύτερο και πάντα ψηφίζουμε ΝΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο