Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Παρουσιάζεται η «Σκεπαστή βεράντα» της Βιβής Κοντογιάννη στο Αγρίνιο


Η σκεπαστή βεράντα!
Την Κυριακή 3 Μαρτίου, περιμένω όλους τους φίλους να πιούμε έναν καφέ και να γνωρίσουν από κοντά, το νέο μου… παιδί!
Το νέο μου παιδί, το βάφτισα μ’ ένα πολύ περίεργο κι ασυνήθιστο όνομα…
Ελάτε να γνωρίσετε από κοντά, την «Σκεπαστή βεράντα» μου!
Είναι μια ποιητική συλλογή κι ένα διήγημα μέσα από την καρδιά μου, που τα μάζεψα σ’ ένα όμορφο βιβλιαράκι, που θέλω να το ξεφυλλίσετε μαζί μου.......



Το αφιερώνω σε όλους αυτούς
που μέσα από τις δύσκολες στιγμές
με έμαθαν να παλεύω,
να ελπίζω,
να μάχομαι...
Σ’ αυτούς που δεν ήταν εκεί
τις ώρες της βροχής...
Ειλικρινά, σ’ αυτούς χρωστάω
την όποια «έμπνευση» μου,
τη διάθεση να αποτυπώσω με λέξεις
τα συναισθήματα
που μου δημιούργησαν.

Σας περιμένω στην καφετέρεια « ΌΠΕΡΑ», στο Αγρίνιο την Κυριακή στις 11:30 ΤΟ ΠΡΩΊ.
    Την εκδήλωση θα συντονίσει η δημοσιογράφος κα Δήμητρα Λαοπόδη.

Σας περιμένω…
Βιβή Κοντογιάννη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο