Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ - ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΣΠΑΡΑΓΜΟΣ!!


Γράφει ο: Μπούτιβας Κώστας (Καστρινός)

        Η ανακοίνωση έγραφε με μαρκαδόρο κάτω στην είσοδο.   
   "Αύριο Τετάρτη που είναι και τα μαγαζιά κλειστά ελάτε στις επτά η ώρα σε συνέλευση για να δούμε τι θα κάνουμε φέτος με τη θέρμανση. Έπιασαν τα κρύα και κανένας δεν ενδιαφέρεται. Έλεος πια.  Ο Διαχειριστής".
       Πήγα λοιπόν με κρύα την καρδιά, και με πιο κρύα τ’ αυτιά και την τσέπη.. Θέμα: Θα μαζέψουμε κανένα ευρώ για να βάλουμε έστω για τις «χρονιάρες μέρες» λίγο πετρέλαιο;
     -Κυρίες και κύριοι πέρυσι βάλαμε τρείς φορές από χίλια λίτρα και βγάλαμε τις γιορτές και τις πολύ κρύες μέρες του Χειμώνα. Φέτος που τα πράγματα είναι πιο δύσκολα εγώ λέω να περιοριστούμε στα χίλια η χίλια πεντακόσια λίτρα κι έχει ο Θεός.....



-Ο Θεός μπορεί να έχει αλλά τα δίνει αλλού!
-Ακούω προτάσεις:
     -Πεντακόσια λίτρα για Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά κι επτά με δέκα το βράδυ και αν έχει κρύο «δηλητήριο».
   -Και τα παιδάκια που εκείνες τις μέρες δεν θα έχουνε σχολείο;
  -Και τι μας νοιάζει για τα δικά σου τα παιδιά. Μαζί τα κάναμε:
  -Κύριε, η αγωγή μου δεν μου επιτρέπει να χειροδικήσω. Μην το εκμεταλλεύεστε όμως αυτό.
  - Η δική μου όμως το επιτρέπει. Έλα εδώ αν σου βαστάει, να σου μπάσω το διάολο μέσα σου!
   -Κύριοι δεν θα λύσουμε εδώ τις διαφορές μας. Ήρθαμε να βρούμε μια λύση. Προτείνω να βάλουμε τουλάχιστον χίλια λίτρα κι εκείνες τις μέρες να κόψουμε μια ώρα το βράδυ και να την βάλουμε έστω για λίγο, το πρωί.
  -Και γιατί να κόψουμε ώρες το βράδυ πετάχτηκε η κυρία του πέμπτου. Εμείς κρυώνουμε και τουρτουρίζουμε εκεί πάνω.
   -Τι θα πει γιατί; Γιατί δεν έχουμε όλοι λεφτά σαν τον άντρα σου το αρχιλαμόγιο κυρά μου.
  -Τι είπες ρε τσόλι που θα πεις τον άντρα μου λαμόγιο.
 - Κυρίες μου σας παρακαλώ. Όποιος θέλει περισσότερη θέρμανση ας βάλει αιρ-κοντίσιον. Εδώ μιλάμε για την βασική τουλάχιστον ζέστα.
  -Κύριε διαχειριστά εγώ συμφωνώ και με χίλια πεντακόσια άλλα τα λεφτά θα σας τα δώσω το καλοκαίρι!
 -Και τι είμαι εγώ ρε φίλε; Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο; Εξ άλλου χρωστάς από πέρυσι.
 -Ναι αλλά με βγάλανε στην εφεδρεία.
-Να πας στο χωριό σου στον πατέρα σου που σε διόρισε στο δημόσιο, και μας το έπαιζες και κομματάρχης, πετάχτηκε η κυρία του τρίτου. Εδώ δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα. Θα σου κλείσουμε τα καλοριφέρ  και κάθε βδομάδα θα έρχομαι απροειδοποίητα να βλέπω αν είναι κλειστά!
-Δεν πας καλύτερα να βλέπεις τον αδελφό σου τα βράδια που κάνει πιάτσα;
Κι έτσι ξεκίνησε η γενική σύρραξη κι εμφύλιος σπαραγμός.

      Έτσι έχουν κύριοι τα πράγματα. Τούτη η κρίση απελευθερώνει οργή και που πολλές φορές μας βγάζει απ' τα όριά μας. Το να μπορεί κάποιος να διατηρεί την ψυχραιμία και την ανθρωπιά του σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς είναι εξαιρετικά δύσκολο. 
       Κατά τ' άλλα η «δόση» έρχεται είναι στο δρόμο, οι πολιτικοί μας τσακώνονται για το πότε και αν ξεκινήσει ποτέ η ανάπτυξη, λες και η παγωνιά κάνει διάκριση σε δόσεις, σε ανάπτυξη και σε μνημόνια. 
     Φυσάει βοριάς ορέ έξω και μέσα τις ψυχές μας, κι εμείς δεν είμαστε παχύδερμα όπως εσείς οι πολιτικάντιδες για να μπορέσουμε απ' το λίπος να προστατευτούμε. Φυσάει τέτοιος βοριάς, που αν συνεχίστε έτσι στην ίδια τακτική, να είστε σίγουροι πως θα σας πάρει και θα σας σηκώσει...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο