Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Για το Φαρμακείο της Μαχαιράς, με αγάπη!


   Ο Πουλής Αντώνιος που κατάγεται από την Μαχαιρά Ξηρομέρου, εξήρε την προσπάθεια και την ευσυνειδησία που δείχνουν οι άνθρωποι στο Φαρμακείο της Μαχαιράς Ξηρομέρου. Συγκεκριμένα, μας γράφει:

Το Φαρμακείο στην Μαχαιρά Ξηρομέρου
    Η καταγωγή μου είναι από την Μαχαιρά Ξηρόμερου και όπως κάθε χρόνο κάνω διακοπές στο χωριό μου. Φέτος ήταν η πρώτη μου χρόνια που πήγα με τη μικρή μου κόρη στο χωριό. Ο φόβος μου ήταν αν θα πάθει κάτι και αρρωστήσει που θα την πάω και πως θα το αντιμετωπίσω και αν θα βρω κάποια καθημερινά πράγματα που θέλει ένα μωρό......



     Έτσι πήραμε από τη Αθήνα 200 πράγματα. Tελικά η μικρή έπαθε μια ίωση και χρειάστηκαν φάρμακα
     Για καλή μας τύχη στο χωριό πλέον λειτουργεί ένα φαρμακείο που θα το ζήλευαν πολλά φαρμακεία ακόμα και στην Αθήνα με καταπληκτικούς ιδιοκτήτες αλλά και προσωπικό που εξυπηρετεί όπως μαθαίνω όλους όσους το επισκέπτονται άριστα. 
    Θα ήθελα με αυτό το εμειλ να τους ευχαριστήσω προσωπικά για την εξυπηρέτηση που είχα και για το γεγονός ότι άνοιξαν την επιχείρηση τους στο χωριό μας και όπως λέει και ο θείος μου: «Μπακάκος ανιψιέ, Μπακάκος το φαρμακείο μας»!!!
  
Με εκτίμηση  
Πουλής Δημ. Αντώνιος

1 σχόλιο:

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο