Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Ο Κώστας Μπαρμπαρούσης στο «Γεγονός»


«Το ελληνικό στοιχείο ήταν πάντα έντονο στο σπίτι μας». «Θα ήθελα να πω απλά «γεια» στους Αιτωλοακαρνάνες και ότι ελπίζω σύντομα να βρω ευκαιρία να έρθω να τους γνωρίσω από κοντά»

      H μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό προκάλεσε αίσθηση. Ιδιαίτερα στην Αιτωλοακαρνανία. Ένας συμπατριώτης μας, Ξηρομερίτης στην καταγωγή, που διέπρεψε ποδοσφαιρικά στη Νέα Ζηλανδία, όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε, κάνει σε μικρή ηλικία άλμα στη καριέρα του.
    Και αυτό το άλμα τον φέρνει κοντά και στη γενέτειρα των γονιών του, οι οποίοι, όπως και πολλοί άλλοι Ξηρομερίτες, πριν πολλές δεκαετίες  πήραν το δρόμο της ξενιτιάς για τη μακρινή Νέα Ζηλανδία.
     Ο Κώστας Μπαρμπαρούσης μπορεί να γεννήθηκε στο Ουέλινγκτον (στις 19 Φεβρουαρίου του 1990) άλλα όπως δηλώνει στο «Γεγονός» το ελληνικό στοιχείο ήταν έντονο στην οικογένεια του......



    Ο νεαρός επιθετικός από τα πρώτα πράγματα που έκανε μετά τη μεταγραφή στο «τριφύλλι» ήταν να επισκεφθεί το Μεσολόγγι, ενώ όπως λέει σε πρώτη ευκαιρία θα ξαναβρεθεί στο Νομό μας.
Στο «Γεγονός»  ο Κώστας Μπαρμπαρούσης μίλησε για τις σχέσεις του με την Αιτωλοακαρνανία, τους στόχους του στον Παναθηναϊκό ενώ ρωτήθηκε ακόμη και για τον συνονόματό  του βουλευτή. Αναλυτικά όσα δήλωσε:

Από πού κατάγονται οι γονείς σου;
-Ο πατέρας μου είναι από την Τρύφου και η μητέρα μου από την Κωνωπίνα.

Έχεις μιλήσει με συγγενείς σου, που βρίσκονται στην Ελλάδα;
-Έχω ήδη μιλήσει με πολλούς συγγενείς στην Ελλάδα στο τηλέφωνο και έχω συναντήσει κάποια από τα ξαδέρφια μου που ζουν στην Αθήνα. Ευελπιστώ, μόλις ξεκλέψω λίγο χρόνο από τις προπονήσεις, να έρθω να συναντήσω τους συγγενείς μου που μένουν στην Αιτωλοακαρνανία.

Πριν λίγες ημέρες επισκέφτηκες την Αιτωλοακαρνανία. Πώς σου φάνηκε και πώς αισθάνθηκες;
-Ήρθα στο Μεσολόγγι. Χάρηκα πολύ που βρέθηκα κοντά στα μέρη που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν οι γονείς μου. Το Μεσολόγγι είναι μια πολύ όμορφη πόλη. Έχει πολύ ωραίο κόσμο, μαγαζιά και παραλίες.

Μεγαλώνοντας υπήρχε το ελληνικό στοιχείο στην οικογένειά σου;
-Μεγαλώνοντας στην οικογένειά μου τηρούσαμε πολύ τα ελληνικά έθιμα. Η γιαγιά μου εξάλλου μένει στη Νέα Ζηλανδία και στις γιορτές (Χριστούγεννα, Πάσχα) τηρούσαμε όλες τις ελληνικές παραδόσεις. Επίσης, μέχρι τα 11 μου χρόνια παρακολουθούσα μαθήματα σε ελληνικό σχολείο και στο σπίτι μιλούσαμε συνέχεια ελληνικά, οπότε το ελληνικό στοιχείο ήταν πάντα έντονο στο σπίτι μας.

Γνωρίζεις ότι υπάρχει συμπατριώτης σου βουλευτής, με τον οποίο έχετε το ίδιο όνομα;
-Άκουσα από τον πατέρα μου και από κάποιους άλλους ότι υπάρχει ένας πολιτικός από τα μέρη μας με ίδιο όνομα με εμένα.

Πώς είναι οι πρώτες σου ημέρες στον Παναθηναϊκό;
-Οι πρώτες μέρες είναι πάρα πολύ καλές. Είναι αρχή βέβαια και είναι λίγο δύσκολα, αλλά ο κόσμος της ομάδας μου φέρεται πάρα πολύ καλά, με κάνει  να νιώθω σαν στο σπίτι μου και γενικά νιώθω πολύ άνετα στον Παναθηναϊκό. Εξάλλου, ήταν και η αγαπημένη μου ομάδα.

Ποιοι είναι οι στόχοι σου για τη φετινή χρονιά;
-Στόχος μου καταρχάς είναι να συμμετέχω σε πολλά παιχνίδια, γιατί είμαι πολύ νέος. Από κει και πέρα, θέλω να βοηθήσω όσο μπορώ την ομάδα να κατακτήσει τους στόχους της, γιατί είναι πραγματικά μια μεγάλη ομάδα, με πολύ σημαντικούς φιλάθλους και αξίζει να πετύχει πολλά.

Θα ήθελες να πεις κάτι στον κόσμο της Αιτωλοακαρνανίας;
-Θα ήθελα να πω απλά «γεια» σε όλους και ότι ελπίζω σύντομα να βρω ευκαιρία να έρθω να τους γνωρίσω από κοντά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο