Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Διευκρινίσεις από τον Κώστα Καραγκούνη για την απουσία του από τη βουλή

Η απουσία μου από τη ψηφοφορία οφείλεται στο γεγονός ότι βρισκόμουν σε προγραμματισμένο προσωπικό μου ταξείδι στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής μετά από άδεια του κόμματός μου

 




Επειδή χθες δημιουργήθηκε από μερίδα των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης μια παρανόηση σχετικά με την απουσία μου από τη ψηφοφορία του Μεσοπροθέσμου Προγράμματος στη Βουλή οφείλω να διευκρινίσω τα ακόλουθα:


Η απουσία μου από τη ψηφοφορία οφείλεται στο γεγονός ότι βρισκόμουν σε προγραμματισμένο προσωπικό μου ταξείδι στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής μετά από άδεια του κόμματός μου..



.. Απέστειλα επιστολική ψήφο στο Προεδρείο με την οποία ψήφισα όχι στο Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα και η οποία διαβάστηκε μεν και καταχωρίθηκε στα πρακτικά αλλά δεν ελήφθη υπόψη σύμφωνα με τον Κανονισμό της Βουλής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο