Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Παναγιώτης Χολής: Ανοιχτή επιστολή προς τους Βουλευτές Αιτωλοακαρνανίας

ΕΓΩ ΕΔΩΣΑ ΔΩΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ..




Ανοικτή επιστολή προς τους Βουλευτές Αιτωλοακαρνανίας,  έστειλε ο συμπατριώτης μας Παναγιώτης Χολής, διαμαρτυρόμενος για τα σκληρά φορολογικά μέτρα και την τελευταία "ανήθικη"  φοροεπιδρομή..



ΠΡΟΣ  ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ  ΝΟΜΟΥ
ΑΙΤ/ΝΙΑΣ

ΕΓΩ ΕΔΩΣΑ ΔΩΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ.. 
   Μέχρι σήμερα έχουμε μια σχέση εντελώς φιλική που οριοθετείτε στα πλαίσια της κοινωνικότητας και εντοπιότητας  μας. Με αφορμή και την τελευταία ανήθικη κατά την γνώμη μου φοροεπιδρομή στα εισοδήματα των συνεπέστερων πολιτών απέναντι στο κράτος θα ήθελα με πολύ θυμό να σας εκφράσω τα εξής:

 -Πιστεύετε ότι αυτά που κάνετε είναι δίκαια!
-Πιστεύετε ότι είναι σωστό και λογικό να φορολογείτε τα ίδια άτομα όποτε ανακαλύπτετε ότι σας λείπουν χρήματα;

   Ένα εισόδημα ενός απλού πολίτη πόσες φορές πιστεύετε ότι μπορείτε να το φορολογήσετε; Γιατί αν νομίζετε ότι έχετε δικαίωμα να το κάνετε συνέχεια, τότε κύριε βουλευτά, πείτε μας έναν λογαριασμό να σας καταθέτουμε το μισθό μας κάθε μήνα έως να ικανοποιηθούν οι ανάγκες του παμφάγου κράτους και το γνωστόν σφουγγοκολλάριον (απόφθεγμα παλιού μας βουλευτή).

     Τα οικονομικά μέτρα που παίρνετε δεν είναι μόνο άδικα, αλλά πολιτικά και κοινωνικά ανήθικα. Οι πολιτικοί που σκέφτονται πως θα απομυζήσουν το λαοτζίκο και τα περήφανα (σε άλλες δικές σας εποχές) γηρατειά είναι άκρως επικίνδυνα για τον τόπο. Γνωρίζετε πολύ καλύτερα από εμένα ότι δεν πάει άλλο. Με την πολιτική σας σμπαραλιάζετε κάθε αξιοπρέπεια του πολίτη, γκρεμίζετε ανθρώπινες αξίες, διαλύετε τη συνοχή του κοινωνικού ιστού και αρκεί ένα τυχαίο περιστατικό ή μια προβοκάτσια για να ζήσουμε μαύρες στιγμές του παρελθόντος.

Κύριε βουλευτά,
   Με την πολιτική σας παίρνετε χρήματα από τους μη έχοντες και τα δίνετε στους έχοντες, ενώ θα πρέπει να ισχύει το αντίθετο.
   Μου ήρθε το εκκαθαριστικό  και έπρεπε να λάβω επιστροφή. Στο τέλος της σελίδας γράφει : "Για το πότε θα σας επιστραφεί ο φόρος θα λάβετε ειδοποίηση από την αρμόδια υπηρεσία".

   Εγώ αυτό το δικαίωμα το έχω; Δηλαδή μπορώ να πληρώσω και εγώ με μία επιστολή μου που θα γράφει το ίδιο; Μου φαίνεται κύριε Βουλευτά ότι η εξουσία που εκπροσωπείτε το παίζει ΤΡΕΛΙΤΣΑ. Προσπαθεί να μας τρελάνει, να μας βγάλει εκτός αγώνα, να μας αχρηστέψει.
Ποιόν εξυπηρετεί κύριε βουλευτά μια τέτοια εξέλιξη;

  Έχετε σκεφτεί ποτέ την περίπτωση οι συνεπείς φορολογούμενοι πολίτες κάνουν στάση πληρωμών προς το κράτος τι θα γίνετε όλοι σας; Ωραίο κράτος φτιάξατε.
   Πληρώνει σε όποτε θέλει και άτοκα και απαιτεί να εισπράττει άμεσα, έντοκα και με ποινή φυλάκισης αυτούς που χρωστούν λίγα. Αυτό λέγετε κράτος δικαίου Κύριε Βουλευτά;

    Απαντήστε μου σας παρακαλώ:
   Γιατί πρέπει εγώ να σας ξαναπληρώσω χρήματα που δεν σας ανήκουν και γιατί πρέπει να υποβαθμίσω την ποιότητα της ζωής μου; Διαχειριστήκαμε μαζί τα χρήματα του κρατικού προϋπολογισμού και δεν το ξέρω; Ξόδεψα αλόγιστα τα χρήματα του κράτους και βόλεψα ημετέρους και δεν το ξέρω; Έδωσα προμήθειες και υψηλά μπόνους  και δεν το θυμάμαι; Ή μήπως Κύριε βουλευτά με είδατε να συμμετέχω στο πάρτι που 40 χρόνια τώρα διοργανώνετε ως πολιτεία; 
     Εγώ Κύριε βουλευτά  δεν έζησα τα δύσκολα τα χρόνια του πατέρα μου και δεν θα σας επιτρέψω σε καμία περίπτωση να τα ζήσει το παιδί μου. Επίσης κύριε βουλευτά το εισόδημα μου το βγάζω με πολύ, πάρα πολύ ιδρώτα (το γνωρίζετε πολύ καλά) και πληρώνω αυτά που μου αναλογούν, αλλά συγκάτοικο στο σπίτι μου δεν θα σας βάλω
    Η δημοκρατία σας, που την κόβετε και την ράβετε στα μέτρα σας και στα μέτρα της ελιτοκρατίας, δεν με αφορά.
   Αφήστε με σας παρακαλώ ήσυχο μην με ξαναενοχλήσετε, ότι είχα να δώσω το έδωσα. Τώρα ήρθε η σειρά σας να δώσετε, μαζί με την ελιτοπαρέα σας, αυτά που 40 χρόνια δεν δώσατε. Ήρθε η ώρα να επιστρέψετε αυτά που χρωστάτε στο κράτος. Ήρθε η ώρα να αποκαταστήσετε τις σχέσεις κράτους – πολιτών. Ήρθε η ώρα να φερθείτε στον λαό σας πολιτισμένα.
     Προσωπικά, θεωρώ ότι είστε ακόμα κοντά στους απλούς πολίτες. Δεν αρκεί όμως τι πιστεύω εγώ πρέπει να το αποδείξετε! Η ΑΝΟΧΗ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ. ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ!

 Σας ευχαριστώ
Παναγιώτης Χολής (44 ετών)

-ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕ ΕΚΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟ.
-ΝΟΜΟΤΑΓΗΣ – ΣΥΝΕΠΗΣ ΑΛΛΑ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
-ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ.
-ΤΡΩΩ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΜΕ ΑΓΝΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ .

ΣΗΜ: Αναφερόμενος στο πρόσωπό σας απευθύνομαι στην εξουσία που καθορίζει το μέλλον μου, μέλος της οποίας είστε και εσείς ως βουλευτής του Ελληνικού κοινοβουλίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο