Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Δήλωση Νίκου Σολδάτου, νεοκλεγέντα δημάρχου Ακτίου-Βόνιτσας

Δήλωση Νίκου Σολδάτου, νεοκλεγέντα δημάρχου Ακτίου-Βόνιτσας

Συνδημότισσες και Συνδημότες!
Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την εμπιστοσύνη σας και την στήριξη σας στο Δημοτικό Συνδυασμό μας και στο πρόσωπό μου, όπως αυτή εκφράστηκε πανηγυρικά και αδιαμφισβήτητα την περασμένη Κυριακή.
Η μεγάλη εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου αποτελεί για εμένα δημόσια δέσμευση αλλά και συμβόλαιο, που δεν πρόκειται να αθετήσω.
Σας διαβεβαιώνω ότι οι γνώσεις και η εμπειρία μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση θα καταστούν πολύτιμοι βοηθοί μου στο δύσκολο έργο για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του Δήμου μας.
Μοναδική δέσμευση μου από δω και στο εξής είναι δουλειά, πάντα με γνώμονα το γενικό και ευρύτερο συμφέρον, μακριά από σκοπιμότητες.
Μαζί με τους συνεργάτες μου τεχνοκράτες και αιρετούς, είμαστε έτοιμοι να συνεργαστούμε με όλους σας, να συνθέσουμε απόψεις, ιδέες, προτάσεις. Να προχωρήσουμε μαζί χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις στη νέα εποχή της τοπικής αυτοδιοίκησης για να φέρουμε τον Δήμο Ακτίου-Βόνιτσας στο προσκήνιο.
Θέλουμε στο σημείο αυτό να ευχαριστήσουμε θερμά όλες και όλους όσους μας στηρίξατε με την ψήφο σας , αλλά και εσάς που για τους δικούς σας λόγους εκφραστήκατε διαφορετικά, και να σας διαβεβαιώσουμε , πως μαζί θα προχωρήσουμε από εδώ και πέρα. Θα είμαστε δίπλα σας σε κάθε βήμα και μαζί θα κάνουμε τον τόπο μας όπως τον ονειρευόμαστε. Βιώσιμο, λειτουργικό και ανθρώπινο για μας και τα παιδιά μας.
ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ
Με εκτίμηση
ΝΙΚΟΣ ΣΟΛΔΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο