Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Μήνυμα του Κώστα Καραγκούνη για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.


Ο Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας της ΝΔ κ. Κωνσταντίνος Καραγκούνης στέλνει στους μαθητές, στους εργαζομένους στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και στους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων το παρακάτω σύντομο μήνυμα :
«Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, εύχομαι ολόψυχα σε όλους τους μαθητές, στους εργαζομένους στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και στους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, η νέα αυτή σχολική χρονιά να είναι γόνιμη και δημιουργική, με υγεία, δύναμη και προκοπή.
Η καινούρια χρονιά ξεκινά με μεγάλα προβλήματα. Παρά τα προβλήματα αυτά, είμαι βέβαιος ότι, με επιμονή και υπομονή, η προσπάθειά σας θα φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.
Η συνεισφορά μου στα προβλήματα που αντιμετωπίζετε θα είναι η συνεχής παρουσία μου και η αμέριστη συμπαράστασή μου. Προς τον σκοπό αυτό θεωρείστε δεδομένο ότι θα αξιοποιήσω στο έπακρο όλες τις δυνατότητες που μου παρέχονται από την θέση μου ως Βουλευτή του νομού Αιτωλοακαρνανίας, αλλά και ως μέλους της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων του Ελληνικού Κοινοβουλίου".
Κώστας Καραγκούνης
Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας ΝΔ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο