Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

Ευχαριστήριο της υποψηφίας βουλευτού της Ν.Δ. κ. Λίνας Χατζή.

Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου τους πολίτες της Aιτωλοακαρνανίας, που με στήριξαν και σε αυτές τις εκλογές. Εύχομαι καλή επιτυχία στο έργο των συνυποψηφίων μου που εξελέγησαν. Ξέραμε από την αρχή ότι ήταν μια πολύ δύσκολη μάχη. Αγωνίστηκα με σθένος, αξιοπρέπεια και τιμιότητα. Τώρα όλοι μαζί, με ψυχραιμία, αυτοσυγκράτηση και ενότητα, οφείλουμε να κρατήσουμε δυνατή την παράταξη. Γνωρίζοντας το μέγεθος της ευθύνης ζήτησα τη στήριξή σας και την ψήφο σας στις εκλογές της 4ης Οκτώβρη. Σήμερα που το αποτέλεσμα των εκλογών περιέχει πολλαπλά μηνύματα για όλους μας έχω να δηλώσω υπερήφανη και συγκινημένη από εσάς. Ένοιωσα να με συνοδεύει η αγάπη σας, ένοιωσα τη στήριξή σας, με τίμησε η εμπιστοσύνη σας. Ήμουν και θα παραμένω στρατιώτης στην πρώτη γραμμή, πάντα ακούραστη εργάτης, αγωνιστής της παράταξης για το καλό του τόπου μας. Νοιώθω βαριά την ευθύνη απέναντί σας και θα είμαι παρούσα στα προβλήματα, μικρά ή μεγάλα, της κοινωνίας ή του κάθε πολίτη ξεχωριστά.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς.
Λίνα Χατζή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο