Τρίτη 7 Ιουλίου 2009

Οι απολογίες του Γιώργου Τρομπούκη και του Ιωάννη Θώδη, οι οποίοι ομολόγησαν ότι έκρυψαν τα χρήματα μετά την απαγωγή του Παναγόπουλου.

«Καίνε» τα μέλη της συμμορίας οι απολογίες που έδωσαν στην Ασφάλεια δύο εκ των κατηγορουμένων, οι οποίοι ομολόγησαν ότι έκρυψαν τα χρήματα που δόθηκαν ως λύτρα μετά την απαγωγή του εφοπλιστή Παναγόπουλου.
Πρόκειται για τον 42χρονο εργολάβο Γιώργο Τρομπούκη, με το ψευδώνυμο «Γιγαντάκιας», που φέρεται ότι είχε αναλάβει το ξέπλυμα των χρημάτων. Γιώργος Τρομπούκης 42 χρόνων: Εργολάβος με δραστηριότητα στις χωματουργικές εργασίες και εργολήπτης Δημοσίων Έργων. Σε αυτόν φαίνεται να ανατέθηκε το «ξέπλυμα» των λύτρων της απαγωγής, χωρίς όμως να τα καταφέρει. Ο Τρομπούκης και ένας ακόμη επιχειρηματίας έχουν μία κοινή εταιρεία με έδρα την Καρδίτσα. Πάντως, η ΥΠΕΕ εδώ και καιρό ερευνά τα λογιστικά της εταιρείας αυτής και την ελέγχει για υποθέσεις που ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ και για τον υπάλληλό του Ιωάννη Θώδη (32 χρόνων) ή «Γιαννάκη». Ιωάννης Θώδης 32 χρόνων: Συνεργάτης του Γιώργου Τρομπούκη. Πήρε τρεις σάκους με χρήματα από τα λύτρα της απαγωγής με σκοπό να τα μεταφέρει κάπου στην προσπάθεια «ξεπλύματος». Ένας σάκος σκίστηκε κατά τη μεταφορά. «Δεν είχα δει τόσα χρήματα στη ζωή μου» φαίνεται να είπε στους αστυνομικούς.
Οπως προκύπτει από τις ομολογίες τους, τα χρήματα έφτασαν σε «τρεις σακούλες σκουπιδιών» και τα έκρυψαν τις πρώτες μέρες στις εγκαταστάσεις της εταιρείας του Τρομπούκη στον Ασπρόπυργο.
Στην απολογία του ο Γ. Τρομπούκης αναφέρει:
Είμαι 15 χρόνια επιχειρηματίας και θα ήταν πολύ χαζό από μέρους μου να μπλέξω σε όλα αυτά τα πράγματα που με κατηγορείτε. Αισθάνθηκα την ανάγκη από καρδιάς να πω κάποια πράγματα για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου.
Στην απαγωγή του ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ δεν έχω καμία σχέση και δεν συμμετείχα στην απαγωγή του. Ούτε καν γνώριζα ότι έχει γίνει απαγωγή από τα συγκεκριμένα άτομα.
Εμένα, λόγω της γνωριμίας μου με τον ΒΛΑΣΤΟ, που θα σας πω παρακάτω, μου έφερε, μετά από τηλεφώνημα που μου έκανε ο Βλαστός, ένας άνθρωπός του τρεις ή τέσσερις σακούλες σκουπιδιών με χρήματα που, όπως μου είχε πει στο τηλεφώνημά του ο Βλαστός, ήταν από την απαγωγή του ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ, κάτι που είχα καταλάβει και μόνος μου και μου ζήτησε να του τα «ξεπλύνω» λόγω του μεγάλου τζίρου που κάνει η εταιρεία μου. Θα σας πω, όμως, απ την αρχή πώς έχουν τα πράγματα και είναι όλη η αλήθεια.
Τον ΒΛΑΣΤΟ τον γνώρισα πριν από ενάμιση χρόνο από τον κουμπάρο μου που δολοφονήθηκε, τον ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟ τον Γιώργο, και από τον Θεοφάνη ΠΑΠΑΔΑ.
Στο διάστημα που ήταν στη φυλακή στη Λάρισα ο ΒΛΑΣΤΟΣ είχαμε τηλεφωνικές επικοινωνίες γιατί είχε κινητό τηλέφωνο μέσα στη φυλακή και πότε με έπαιρνε αυτός και πότε τον έπαιρνα εγώ. Δεν θυμάμαι να σας πω τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου, γιατί αυτός το άλλαζε συχνά και τα πέταγε. Εγώ του τηλεφωνούσα από το κινητό μου τηλέφωνο αν θυμάμαι καλά, που έχει αριθμό 6947 075175.
Ο ΒΛΑΣΤΟΣ ήξερα ότι ασχολείται με τοκογλυφίες και μου ζητούσε να εξακριβώσω εάν οι επιταγές που έφταναν στα χέρια του είχαν φερεγγυότητα, λόγω της επαφής μου με το τραπεζικό σύστημα. Αυτή ήταν η σχέση μου μέχρι τον μήνα Γενάρη του 2009.
Μία μέρα, μέσα στον μήνα Ιανουάριο, θυμάμαι ήταν μία μέρα πριν την απελευθέρωση του ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ που άκουγα στην τηλεόραση, ήταν μεσημεράκι προς το απόγευμα όταν μου τηλεφώνησε ο Βλαστός, δεν θυμάμαι σε ποιο τηλέφωνο με πήρε, ή στο 6947 436188 ή στο 6947 075175, και μου είπε «θα σου έρθουνε κάποια πράγματα, βάλ τα στη δουλειά σου και θα σου πω».
Μου είπε επίσης να πάω στην εταιρεία μου στον Ασπρόπυργο, γιατί εγώ ήμουν στην τράπεζα «Εurobank» στο Μενίδι. Εγώ πήγα στην εταιρεία και μου τηλεφώνησε πάλι ο ΒΛΑΣΤΟΣ όταν ήδη είχε έρθει ο άνθρωπός του, ένα ψηλό παιδί με αθλητικό σώμα που φορούσε γυαλιά ηλίου και καπέλο τζόκεϊ.
Το παιδί αυτό ήρθε με ένα Nissan «blue - black» χρώμα, αν θυμάμαι, πολυμορφικό, έβγαλε από το πορτμπαγκάζ τρεις σακούλες σκουπιδιών γεμάτες, τις οποίες παρέλαβε ο ΘΩΔΗΣ ο Γιάννης, τον οποίο φώναξα να έρθει εκεί και του είπα να τις βάλει μέσα στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, χωρίς να του πω πού.
Στο δεύτερο τηλεφώνημά του ο Βλαστός μού είπε ότι οι σακούλες είχαν χρήματα από την απαγωγή του ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ και μου ζήτησε να κανονίσω για να «ξεπλυθούν» τα χρήματα, γιατί γνώριζε ότι εγώ μέσω των μεγάλων τραπεζικών μου λογαριασμών και του μεγάλου τζίρου της εταιρείας μου μπορούσα να το κάνω.
Εγώ τα έχασα μόλις άκουσα ότι τα χρήματα ήταν από τη δουλειά αυτή, αν και για να σας πω την αλήθεια το είχα καταλάβει ακούγοντας για την απαγωγή στην τηλεόραση, αλλά φοβόμουνα πολύ τον ΒΛΑΣΤΟ γιατί, εάν του αρνιόμουνα, θα μπορούσε να μου κάνει κακό.
Γι αυτό σκέφτηκα με έναν έμμεσο τρόπο να του τα γυρίσω πίσω, πράγμα που έγινε την επόμενη ημέρα, λέγοντάς του ότι αυτά τα πράγματα δεν γίνονται τόσο γρήγορα και ότι θα προσπαθούσα για κάτι τέτοιο.
Του είπα ότι δεν θέλω να τα έχω εγώ στην εταιρεία μου και δεν θέλω καμία συμμετοχή και, εάν βρω κάποια άκρη, θα τον βοηθήσω να το πετύχει.
Την επόμενη ημέρα έστειλε πάλι τον ίδιο άνθρωπο το μεσημέρι και πήρε πάλι τις σακούλες από τον ΘΩΔΗ, που του είχα πει εγώ να του τις δώσει και έφυγε. Θέλω να σας πω ότι στο διάστημα που τα χρήματα ήταν στον χώρο της εταιρείας μου ο ΘΩΔΗΣ, όπως μου είπε, άνοιξε τις σακούλες, ήταν γεμάτες με διακοσάρια ευρώ και τις τακτοποίησε.
Εγώ από την ταραχή μου, δεν ήθελα καθόλου να βρίσκομαι στην εταιρεία όσο τα χρήματα ήταν ακόμα εκεί και μάλιστα πήρα την κοπελιά μου, ΜΠΑΜΠΑΚΟΥ Αθηνά, και πήγαμε στο Λουτράκι. Της είπα ό,τι είχε συμβεί, γιατί τα είχα χαμένα και ήθελα κάποιον να με βοηθήσει. Αργότερα το είπα και στον συνεργάτη μου Νικόλαο ΠΡΟΒΑΤΑ, που έχει συνεργείο στη Λεωφ. Νάτο στον Ασπρόπυργο.
Ολο αυτό το διάστημα, τόσο η κοπέλα μου όσο και ο Νίκος γνώριζαν, γιατί τους είχα πει εγώ ο ίδιος ότι εκβιαζόμουν από τον ΒΛΑΣΤΟ, χωρίς να τους πω όνομα, για να ξεπλύνω τα χρήματα της απαγωγής.
Στον ίδιο τον ΒΛΑΣΤΟ τού έλεγα στις συνομιλίες μας μέχρι και σήμερα, γιατί μιλάγαμε μέσα από κινητά τηλέφωνα που είχε στη φυλακή, τα οποία τελειώνουν σε 430 και 623, αλλά δεν θυμάμαι να σας τα πω ολόκληρα, ότι προσπαθώ να βρω άκρη για να ξεπλύνω τα χρήματα εμπλέκοντας και αναφέροντάς του άτομα τα οποία δεν έχουν καμία σχέση, όπως τον ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑ και πολλούς άλλους σοβαρούς επιχειρηματίες, προκειμένου να με πιστέψει ότι προσπαθώ.
Από τους ανθρώπους του ΒΛΑΣΤΟΥ δεν γνώριζα κανέναν, παρά μόνο τον κουμπάρο του ΣΚΑΡΛΑΤΟ Μανώλη από την Κρήτη, με τον οποίο μιλάγαμε στο τηλέφωνο αλλά ποτέ για αυτό το θέμα, και βέβαια τη γυναίκα του την Αννα, με την οποία επίσης δεν είχαμε μιλήσει ποτέ για αυτό το θέμα.
Οπως σας είπα και παραπάνω, τον μόνο άνθρωπό του που είδα είναι αυτό το παιδί που μου έφερε τα χρήματα στον Ασπρόπυργο, τον οποίο δεν ξέρω, αλλά σήμερα στην Υπηρεσία σας, που μου δείξατε τρία άτομα μέσα σε ένα δωμάτιο, σας υπέδειξα τον έναν από αυτούς τον οποίο προσομοιάζω κατά πολύ σωματομετρικά αλλά και στο πρόσωπο, το παιδί που σου είπα να κάνει λίγα μέτρα πιο μπροστά για να το δω καλύτερα.
Αμέσως βλέποντάς τον, μου ήρθε στο μυαλό η σωματοδομή του ατόμου που μου είχε φέρει τα χρήματα στον Ασπρόπυργο, με τη διαφορά ότι τότε φορούσε καπέλο και γυαλιά. (Γίνεται μνεία ότι σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο της Υπηρεσίας μας επιδείχθηκαν στον κατηγορούμενο οι ΚΑΤΣΑΓΑΝΗΣ Γεώργιος του Δημητρίου, ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ Αριστομένης του Δημητρίου και ΠΕΤΡΑΚΗΣ Απόστολος του Ιωάννη και αυτός αναγνώρισε τον ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗ Αριστομένη του Δημητρίου ως το άτομο το οποίο του είχε πάει τα χρήματα του ΒΛΑΣΤΟΥ και το οποίο μοιάζει πολύ σωματομετρικά με εκείνο).
Οταν μιλάγαμε με τον ΒΛΑΣΤΟ στο τηλέφωνο, ακολουθούσα την τακτική του στο πώς θα μιλάμε, γιατί δεν ήθελε να μιλάμε ευθέως για αυτό το θέμα και γι αυτό όταν μου έφερνε την κουβέντα για τα λεφτά, λέγαμε για σκάφη ή για αυτοκίνητα, όπως φαίνεται και σε κάποια ηχητικά ακούσματα και που φαίνεται ότι μιλάω εγώ με τον ΒΛΑΣΤΟ.
Σε ό,τι αφορά για τις άλλες κατηγορίες που μου διαβάσατε, έχω να σας πω ότι δεν έχω καμία σχέση ούτε με τη δολοφονία του Γούσιου, ούτε για τα συμβόλαια Ναστούλη, Παπαδά, Μωχάμεντ και για τους άλλους που μου είπατε.
Για αυτές τις περιπτώσεις θα αποδείξω με στοιχεία στον Εισαγγελέα αργότερα για την αθωότητά μου. Χαρακτηριστικά θα σας πω ότι για τον Μωχάμεντ Χαλιφέ, εγώ ο ίδιος του είπα να φύγει γιατί θα τον σκοτώσουν και μάλιστα και του έδωσα χρήματα, 4.500 ευρώ για αυτόν τον σκοπό.
Για τον ΚΛΗΜΟ Μαρίνο, δεν τον γνωρίζω καθόλου τον άνθρωπο και μόνο γνωρίζω την αδερφή του Καλυψώ, που την είχα γνωρίσει σε μια δουλειά μου στο Αμύνταιο με τον σύζυγό της ΜΑΧΡΙΜΑΛΗ, που δουλεύαμε στο ίδιο έργο. Με τον ΚΑΡΝΑΧΩΡΙΤΗ έχω τις καλύτερες σχέσεις που θα πιστοποιηθεί και απ τον ίδιο.
Ο συνέταιρός του, ο Σπύρος, μου χρωστούσε κάποια χρήματα αλλά μου τα έδωσε. Το ίδιο ισχύει και με τον ΠΑΠΑΔΑ. Σε ό,τι αφορά τον ΝΑΣΤΟΥΛΗ, δεν έχω καμία συμμετοχή εγώ. Ο ΒΛΑΣΤΟΣ είχε κόντρα μαζί του και μάλιστα μου έλεγε πως «όταν βγει ο κουνιστός, θα τον έφτιαχνε».
Αυτά έχω να πω για τώρα και θέλω να με πιστέψετε ότι είναι αυθόρμητα και όλη η αλήθεια. Ο φόβος με έκανε να μπλέξω και τα άτομα αυτά εγώ τα γνώρισα μέσω του κουμπάρου μου του ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ.
Ερώτηση: Οπως προκύπτει από την απομαγνητοφώνηση των συνομιλιών, διαφαίνεται η εμπλοκή σου στον εφοδιασμό της εγκληματικής οργάνωσης με υλικά πρόσφορα να κατασκευαστούν εκρηκτικοί μηχανισμοί όπως φιτίλια κ.λπ., στα οποία έδινες εντολή στον ΘΩΔΗ Ιωάννη να τα παραδώσει σε συνεργάτες του ΒΛΑΣΤΟΥ. Τι έχεις να πεις;
Απόκριση: Ο υπάλληλός μου, ο ΘΩΔΗΣ ο Γιάννης, είχε γνωστό σε ένα νταμάρι και είχα πει εγώ στον ΒΛΑΣΤΟ ότι, όταν ήθελε τέτοια πράγματα, να τα ζητάει από τον ΘΩΔΗ, γιατί εγώ δεν είχα καμία σχέση και γι αυτό όταν μου ζητούσε τέτοια πράγματα, του έδινα στο τηλέφωνο τον ΘΩΔΗ. Δεν μπορούσα να του το αρνηθώ γιατί φοβόμουνα πολύ.
Ερώτηση: Εχεις κάτι άλλο να πεις;
Απόκριση: Οχι, αυτή είναι όλη η αλήθεια.
Προς πίστωση συντάχθηκε η παρούσα έκθεση η οποία αφού αναγνώσθηκε και βεβαιώθηκε, υπογράφεται ως ακολούθως
ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ Ι. ΘΩΔΗ
Σκίστηκαν οι σακούλες και είδα τα χαρτονομίσματα των 200 ευρώ κολλαριστά.
Τι λέει στην απολογία του ο Θώδης:
«Γι αυτά που με κατηγορείτε εγώ δεν φταίω. Θα σας πω ακριβώς τι έχω κάνει και αυτή είναι όλη η αλήθεια. Εγώ δουλεύω στον Τρομπούκη τα τελευταία 6-7 χρόνια, στη χωματουργική εταιρεία που έχει στον Ασπρόπυργο. Εκεί κάνω διάφορες δουλειές, ό,τι μου ζητήσει το αφεντικό.
Τον Βλαστό Παναγιώτη εγώ τον γνώρισα μόνο απ το τηλέφωνο όταν έπαιρνε το αφεντικό μου. Μάλιστα μια φορά τον είχε πάρει στο κινητό του τηλέφωνο και επειδή απουσίαζε το αφεντικό μου το σήκωσα εγώ. Με ρώτησε ποιος είμαι, του είπα το όνομά μου και αυτός το δικό του.
Αυτό πρέπει να έγινε πριν λίγους μήνες, τον Μάρτη του 2009. Από τότε πρέπει να μιλήσαμε άλλη μία φορά. Μου ζήτησε να του βρω φιτίλι για κάτι δουλειές που είχε. Εγώ, επειδή είχαμε τέτοια πράγματα, φιτίλια, προθυμοποιήθηκα να τον εξυπηρετήσω και μάλιστα είχα πάει δύο φορές πράγματα τέτοια σε έναν άνθρωπό του στη Γλυφάδα. Το αφεντικό μου, ο Τρομπούκης, με άφηνε να τον εξυπηρετώ γιατί τον φοβότανε.
Το άτομο που πήγα στη Γλυφάδα και του έδωσα τα φιτίλια ήταν ο ίδιος και τις δύο φορές, ήταν νεαρός γύρω στα 26, γυμνασμένος και ψηλός. Είχε κοντά μαλλιά, αλλά δεν θυμάμαι το πρόσωπό του για να μπορέσω να τον αναγνωρίσω. Το όνομά του δεν μου το είπε, αλλά μόνο με αποκάλεσε «φιλαράκι». Οδηγίες για το πού θα πάω μου έδωσε το παιδί και συναντηθήκαμε.
Το αφεντικό μου ο Τρομπούκης φοβόταν τον Βλαστό, γιατί εκείνος τον εκβίαζε για να «ξεπλύνει» χρήματα από την απαγωγή του Παναγόπουλου. Μάλιστα, τότε που έγινε η απαγωγή και πήραν τα χρήματα, φέρανε τέσσερις μαύρες νάιλον σακούλες σκουπιδιών με χρήματα στον Τρομπούκη, για να τα «ξεπλύνει».
Θυμάμαι γιατί άκουγα στις ειδήσεις για την απαγωγή και πρέπει να ήταν η ημέρα που πήραν τα λεφτά και στην εταιρεία στον Ασπρόπυργο τα έφεραν το μεσημέρι της ίδιας μέρας. Εγώ δεν ήμουν μπροστά όταν έφεραν τα λεφτά και μας είπε ο Τρομπούκης να τα πάρω και να τα ρίξω σε έναν χώρο που έχουμε εκεί στην εταιρεία σκεπασμένο με τσίγκο, κοντά στο ρέμα και θα ερχόντουσαν να τα πάρουν.
Ο Τρομπούκης τα είχε χάσει και είχε χάσει το χρώμα του
. Τον έβλεπα που ήταν ταραγμένος. Εγώ, στην προσπάθειά μου να μετακινήσω τις σακούλες, αυτές σκίστηκαν και έτσι εγώ πήρα άλλες νάιλον σακούλες σκουπιδιών και άρχισα να βάζω τα χρήματα μέσα σε αυτές.
Είδα ότι όλα τα χαρτονομίσματα ήταν των διακοσίων ευρώ κολλαριστά. Εγώ τα έβαλα εκεί που μου είπε ο Τρομπούκης και από τότε δεν ξαναασχολήθηκα με αυτό και ούτε που είδα όταν ήρθαν να τα πάρουν. Πρώτη φορά στη ζωή μου είδα τόσα χρήματα. Εγώ, βλέποντας τον Τρομπούκη πόσο ταραγμένος ήταν, τον ρώτησα τι συμβαίνει και τότε μου είπε εκείνος ότι τα λεφτά αυτά είναι από την απαγωγή που ακούγαμε στην τηλεόραση και ότι ο Βλαστός τον πήρε και του ζήτησε να τα «ξεπλύνει». Αυτή είναι όλη η αλήθεια, αυτά έχω κάνει και αυτά ξέρω.
Δεν ξέρω τίποτα άλλο για την απαγωγή και ούτε ξέρω κάτι για τις δολοφονίες και εκρήξεις που σχεδιάζονταν. Από τα άτομα που ήθελαν να δολοφονήσουν, μόνο τον Παπαδά τον Φάνη ξέρω, γιατί ασχολούνταν και αυτός με έργα. Απλά τον ήξερα και τίποτα παραπάνω.
Δεν γνωρίζω να σας πω τίποτα άλλο και αυτή είναι όλη η αλήθεια. Εγώ δεν έχω καμία σχέση με αυτούς τους ανθρώπους που κάνουν εγκλήματα. Ισως να είμαι λίγο αφελής και ευκολόπιστος, αλλά εγκληματίας δεν είμαι. Δεν έχω κάτι άλλο να σας πω».
Πηγή: www.ethnos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο